ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

معرفی عوامل و بازیگران فیلم متری شش و نیم /فیلم پرستاره سعید روستایی با بازی نوید محمدزاده و پیمان معادی!

سه شنبه, 29 آبان, 1397
بازیگران فیلم متری شش و نیم
به گزارش میم ست ، عوامل و بازیگران فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی رسما معرفی شدند. فیلمبرداری این فیلم پرستاره به مراحل پایانی رسیده است. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، فیلمبرداری فیلم متری شش و نیم که دومین تجربه فیلمسازی روستایی است از تابستان امسال شروع شده و طبق اعلام سید جمال ساداتیان (تهیه ‌کننده پروژه) در حال حاضر 20 درصد از آن باقی مانده است. این فیلم بنا بر انچه پیش از این گفته شده بود به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید.

بازیگران فیلم متری شش و نیم عبارتند از:

پیمان معادی ، نوید محمدزاده ، پریناز ایزدیار ، هومن کیایی ، مازیار سیدی ، مهدی حسینی ‌نیا ، علی باقری ، مرجان قمری و پیمان شریعتی. در میان بازیگران فیلم متری شش و نیم ، معادی، محمدزاده و ایزدیار در فیلم قبلی بی نظیر سعید روستایی یعنی فیلم ابد و یک روز هم بازی کرده بودند و یک نکته جالب توجه دیگر هم حضور پیمان شریعتی (مدیر پیشین تئاتر شهر) در این فیلم است که پس از سال ‌ها کار مدیریتی در عرصه تئاتر و نیز تجربه بازی در فیلم‌ های آخرین شناسایی ، فرار مرگبار و قرمز (سال 1377) بار دیگر در یک فیلم سینمایی نقش آفرینی خواهد کرد.

اسامی عوامل فیلم متری شش و نیم به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: سعید روستایی ، تهیه‌ کننده: سید جمال ساداتیان ، سرمایه‌ گذاران: سید جمال ساداتیان و محمدصادق رنجکشان، مجری طرح و مدیر تولید: سید حسین هادیان ‌فر ، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش ، تدوین: بهرام دهقانی ، برنامه‌ ریز: افشین رضایی ، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی ، طراح صحنه: محسن نصراللهی ، صداگذار: امیرحسین قاسمی ، گریم: ایمان امیدواری ، طراح لباس: غزاله معتمد و جلوه‌ های ویژه بصری: جواد مطوری. سعید روستایی در دومین فیلم خود پس از فیلم ابد و یک روز باز هم سراغ یک سوژه اجتماعی با موضوع مواد مخدر رفته است.

نظر شما در مورد عوامل و بازیگران فیلم متری شش و نیم چیست؟ در مورد فیلم ابد و یک روز چه نظری دارید؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. بازیگران فیلم متری شش و نیم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications