ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

معرفی سریال های نوروز 97 : هیات مدیره از شبکه پنجم سیما

جمعه, 3 فروردین, 1397
هیات مدیره

به گزارش میم ست، سریال هیات مدیره سریال شبکه اول برای نوروز می باشد. ایام نوروز یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش صداوسیما بوده است به همین جهت تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوا را تولید و عرضه کنند. امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. غیر از برنامه‌هایی که قرار است در موعد تحویل سال و با حضور چهره های مختلف پخش بشوند، سریال‌ها همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

کارگردان‌هایی مثل سیروس مقدم، علیرضا امینى، احسان عبدى‌پور، سامان مقدم، مازیار میرى سریال هاى نوروز 96 تلویزیون را مقابل دوربین بردند و هرکدام به موضوعات و ژانرهاى مختلفى پرداختند تا نگاه‌هاى مخاطب را به سمت دوربین سریال معطوف کنند.

در جدیدترین اخبار سریال و سینمای ایران سریال هیات مدیره به کارگردانى مازیار میرى هم تاکنون به عنوان سریال نوروزى شبکه پنج سیما معرفی شده است. این سریال در ابتدا قرار بود  در ٣ قسمت تهیه شود ولى اواخر بهمن ماه رسول رسام تهیه کننده این سریال از ١ قسمتى شدن این مجموعه نمایشى خبر داد.

 داستان سریال هیات مدیره به مشکلات امروز جوانان متاهل و خانواده‌دار مى پردازد. هیات مدیره قصه زوج جوانی است که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقات تازه‌ای می‌شوند.

حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضا دلاوری، رابعه مدنی ، الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی ، زهرا داوود نژاد، کمند امیرسلیمانی، رحیم نوروزی، فرید سجاد حسینی، ثریا قاسمی، مریم امیرجلالی ،فریده سپاه منصور  ومسعود کرامتی از جمله بازیگرانى هستند که این روزها مقابل دوربین هیات مدیره مى روند.

اما در میان اسامى بازیگران سریال هیات مدیره نقش آفرینى لیلى رشیدى و زهرا داود نژاد با توجه به حضور پر رنگى که در جشنواره فیلم فجر امسال و سال گذشته داشتند هم قابل توجه است، هرچند که از نقش آفرینى احسان کرمى هم در این سریال نمى توان به سادگى عبور کرد.

 هیات مدیره هیات مدیره هیات مدیره

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications