ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مستند آنسوی حصار به جشنواره فیلم آرژانتین راه یافت/ دختری که به مسی علاقه مند است!

جمعه, 7 دی, 1397
مستند آنسوی حصار - جشنواره فیلم آرژانتین
مستند آنسوی حصار ساخته آرمان قلی پور دشتکی به جشنواره فیلم آرژنتین راه یافت. این مستند داستان دختری را به تصویر می کشد که به فوتبال و فوتبالیست معروف یعنی لیونل مسی علاقه مند است. به گزارش میم ست ، مستند آنسوی حصار ساخته آرمان قلی پور دشتکی به بخش رقابتی جشنواره فیلم آرژانتین با عنوان "پیکاسا" راه یافته است.

تاریخ برگزاری جشنواره فیلم آرژانتین

جشنواره فیلم آرژانتین از تاریخ ۳۰ ژانویه تا ۳ فوریه برابر با ۱۰ تا ۱۴ بهمن ماه در شهر سینو سالتوس (cino saltos) آرژانتین برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان مستند آنسوی حصار آمده است:

"بهناز دختر نوجوانی در یک شهر کوچک است که علاقه زیادی به فوتبال و مسی و در این زمینه استعداد دارد و سعی می کند به آرزوی خود برسد اما در این راه مشکلاتی دارد."

عوامل ساخت مستند آنسوی حصار عبارتند از:

تهیه کننده، کارگردان و تصویربردار: آرمان قلی پور دشتکی ، تدوین: کامران جاهدی ، صدابردار: ندا رحمان پور و صداگذار: حسین قورچیان.

نظر شما در مورد عوامل و داستان مستند آنسوی حصار چیست؟ آیا این مستند می تواند جایزه اصلی جشنواره فیلم آرژانتین را از آن خود کند؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. مستند آنسوی حصار - جشنواره فیلم آرژانتینمستند آنسوی حصار - جشنواره فیلم آرژانتین

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications