ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

در مراسم افطاری رئیس جمهور با حضور نصیریان و معتمدآریا چه حرف هایی زده شد؟

پنجشنبه, 10 خرداد, 1397
مراسم افطاری رئیس جمهور
به گزارش میم ست مراسم افطاری رئیس جمهور با هنرمندان امشب برگزار شد. در این مراسم پر حرف و حدیث هنرمندانی چون محمود دولت آبادی، فاطمه معتمد آریا، علی نصیریان، لوریس چکناواریان و... حضور داشتند. فاطمه معتمد آریا در حضور رئیس جمهور از سنگ انداختن برای هنرمندان مستقل انتقاد کرد و علی نصیریان هم در این مراسم از هنر به عنوان  ابزاری برای زنده نگه داشتن امید در دل مردم یاد کرد. ستاره اسکندری هم در این مراسم به رئیس جمهور شعار انتخاباتی‌اش را یادآوری کرد و گفت ما به شما رای دادیم تا به عقب باز نگردیم. با آغاز مراسم افطاری رئیس جمهور علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون در سخنانی با بیان اینکه استمرار حیات ملت ایران ثمره فرهنگ غنی این ملت است که از گذشته به ما به ارث رسیده، گفت: «آنچه در آشفته‌بازار امروز جهان می‌تواند فشار موجود بر مردم را کاهش داده و امید را در دل آنها زنده نگاه دارد، هنر است.» او در ادامه افزود:
«در طول تاریخ بیش از آنکه به داشته‌های فرهنگی خود اتکاء داشته باشیم به داشته‌های طبیعی اتکاء کرده‌ایم و لازم است از میراث فرهنگی خود به نحو شایسته‌تری بهره بگیریم.»
مراسم افطاری رئیس جمهور پس از نصیریان، ستاره اسکندری بازیگر سینما و تئاتر به عنوان سخنران پشت میکروفون این مراسم رفت و با تشکر از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید برای آنکه مجال فعالیت برای اهالی فرهنگ و هنر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیش از گذشته فراهم بوده است، اظهار داشت: «ما با شما عهد کردیم و تلاش کردیم تا به عقب باز نگردیم و امروز با وجود برخی گله ها و خستگی، هرگز ناامید نبوده و ناامید نخواهیم شد.» در ادامه این مراسم شادی پیروزی مدیر انتشارات فرهنگ ایلیا نیز در سخنانی با اشاره به مشکلات حوزه نشر، گفت: «وزیر فرهنگ دولت دوازدهم، همواره در دسترس اهل فرهنگ است و گوشی شنوا و صداقتی کمیاب دارد، اما انتظار داریم توجه بیشتری به حل مشکلات نشر شود. بهترین راه‌حل مشکلات عرصه فرهنگ، یاری گرفتن از اهالی همین حوزه است.» فاطمه معتمد آریا، از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون نیز با بیان اینکه ما هنرمندان حدود و حریم کار خود را بهتر از هرکسی می‌شناسیم، در سخنرانی خود در مراسم افطاری رئیس جمهور گفت: «ما هنرمندان مستقل و توانمندی هستیم که برای فعالیت، نیاز به حمایت نداریم، ‌اما انتظار مانع تراشی هم نداریم، رسالت ما ترویج دوستی، وحدت، صلح و همدلی است؛ فقط خواهان آن هستیم که به ما اعتماد شود تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم.» مراسم افطاری رئیس جمهور

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications