ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مدیرعامل HBO: دیدن فصل 8 سریال بازی تاج و تخت همانند دیدن 6 فیلم سینمایی است! / اعلام تاریخ دقیق انتشار بزودی!

یکشنبه, 23 دی, 1397
فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

بتازگی مدیرعامل شبکه HBO پس از مشاهده فصل 8 سریال بازی تاج و تخت آن را بی نظیر و خارق العاده توصیف کرد و آن را با 6 فیلم سینمایی برابر دانست. علاوه  بر این زمان اعلام تاریخ دقیق پخش این فصل اعلام شده است.

به گزارش میم ست ، مدیرعامل شبکه پربیننده HBO، شش قسمت فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را مشاهده کرده و این تجربه خود را با دیدن 6 فیلم سینمایی برابر دانست. در ماه دسامبر شبکه HBO با انتشار تریلر فصل 8 و پایانی این سریال شگفت انگیز ، رسما بازاریابی برای این سریال آغاز کرد که آن را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

ساخته شده بر اساس مجموعه رمان حماسی و فانتزی جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) با عنوان "نغمه آتش و یخ" (A Song of Ice and Fire) ، سریال بازی تاج و تخت از سال 2011 و در شبکه HBO پخش خود را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون ، این سریال اتفاقات و تغییر قدرت را در دو قاره به نام وستروس و اسوس را به تصویر کشیده است و حالا کاراکترهای ابتدایی سریال قدرت را در گوشه گوشه جهان وستروس در دست گرفته اند.

سریال بازی تاج و تخت با قسمت هایی دیدنی که برخی از آن ها بیش از 60 دقیقه هم به طول می کشند، بدون شک یکی از سینمایی ترین سریال های ساخته شده تاکنون می باشد. این سریال از زمان انتشار سه بار بعنوان بهترین سریال درام سال در مراسم امی (Emmy) انتخاب شده و جایزه را از آن خود کرده است.

حال در تازه ترین اخبار سریال و به نقل از مجله خبری ورایتی ، ریچارد پلپلر (Richard Plepler) مدیرعامل شبکه HBO اعلام کرد که فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را دیده است. او در مصاحبه ای این فصل را بی نظیر و خارق العاده توصیف کرد و بیان کرد:

"فصل 8 سریال بازی تاج و تخت بی نظیر و خارق العاده است. عوامل سریال 6 فیلم سینمایی ساخته اند. واکنش من وقتی که هر کدام از آنها را می دیدم این بود: این سریال نیست من دارم یک فیلم سینمایی می بینم!"

یکشنبه گذشته شبکه HBO یک کلیپ کوتاه از سریال های سال 2019 خود منتشر کرد که این ویدئو جدیدترین ویدئو از فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت می باشد و حالا این شبکه در اکانت توئیتر خود عکس زیر را منتشر کرد و رسما اعلام کرد که تاریخ دقیق پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت امشب یعنی یکشنبه 23 ام دی ماه قبل از پخش قسمت جدید سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) اعلام خواهد شد.

منتظر اخبار بیشتر از میم ست در مورد سریال بازی تاج و تخت باشید. به محض اعلام تاریخ دقیق انتشار آن را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

نظر شما در مورد فصل 8 سریال بازی تاج و تخت چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

فصل 8 سریال بازی تاج و تخت فصل 8 سریال بازی تاج و تخت فصل 8 سریال بازی تاج و تخت فصل 8 سریال بازی تاج و تخت فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications