ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مایکل کین پایان فیلم تلقین (Inception) را توضیح می دهد!

شنبه, 27 مرداد, 1397
پایان فیلم تلقین

هشدار ! این مطلب پایان فیلم تلقین را برای شما فاش می‌ کند!

به گزارش میم ست ، حدود ۸ سال پیش فیلم تلقین (Inception) به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) ، به‌ روی پرده‌های سینما رفت و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. با این حال، پایان فیلم بسیار بحث برانگیز بود و از آن زمان شاهد انتشار نظریه‌های مختلفی در مورد آن بودیم. حال در تازه‌ ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، مایکل کین (Michael Caine) در مورد پایان فیلم تلقین صحبت کرده است. طبق خبری که وب ‌سایت ایندیپندنت منتشر کرده ، در حاشیه نمایش تابستانی Film 4 ، فیلم تلقین در روز ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) نمایش داده شد و در طول آن کین به روی صحنه آمد و در مورد فیلم، رابطه خود با کریستوفر نولان و آنچه که نولان به او در مورد تمایز بین واقعیت و رویاها در فیلم گفته بود ، صحبت کرد. مایکل کین بیان کرد:
"زمانی که من فیلمنامه فیلم تلقین را دریافت کردم، کمی این فیلمنامه برای من مثل یک پازل بود و من به او (نولان) گفتم که نمی‌دانم چه زمانی از اتفاقات فیلم در رویا است و چه زمانی در فیلم در واقعیت جریان دارد؟ نولان گفت زمانی که تو در صحنه حضور داری، آن صحنه در واقعیت جریان دارد. پس من متوجه شدم اگر در یک صحنه من حضور داشته باشم، آن صحنه واقعیت است و اگر در آن من نباشم، آن صحنه رویا است."
در صحنه پایان فیلم تلقین ، شخصیت دام کاب با بازی لئوناردو دی‌ کاپریو (Leonardo DiCaprio)، سرانجام با فرزندان خود ملاقات کرد ، اما مشخص نبود که این صحنه در واقعیت جریان دارید یا بخشی از رویا است. در این صحنه توتم کاب روی میز بود و با توجه به قوانین فیلم، اگر توتم همیشه در حال چرخیدن باشد و چرخش آن به اتمام نرسد، او در یک رویا است و اگر در نهایت سقوط کند، او در واقعیت قرار دارد. با این حال، بسیاری در مورد واقعیت یا رویا بودن این صحنه اختلاف نظر دارند. برخی معتقد هستند با توجه به اینکه در صحنه پایانی فیلم ، کاب حلقه عروسی را در دست ندارد و سرانجام می ‌تواند صورت فرزندان خود را ببیند ، پس این صحنه در واقعیت است و با توجه به صحبت ‌های کین و شخصیت او که پدر کاب بود و در این صحنه حضور داشت ، پس به نظر می ‌رسد که این صحنه واقعا در واقعیت جریان داشته است. همچنین نولان همیشه ترجیح داده است که پایان فیلم تلقین مبهم باقی بماند و هیچگاه واقعیت یا رویا بودن این صحنه را رد یا تکذیب نکرده است. با این حال، کین جزئیات بیشتری را فاش نکرد و ممکن است همه طرفداران فیلم را در مورد این صحنه قانع نکرده باشد. او همچنین از تجربه همکاری با نولان گفت و او را ستایش کرد. کین گفت:
"من او را به نوعی به‌ عنوان خوش شانسی خودم می‌ دانم ، چرا که زمانی که من در آستانه ۷۰ سالگی بودم و دنیا دیگر برای من داشت به پایان می‌رسید، او من را در فیلم بتمن آغاز می‌ کند (Batman Begins) بازی داد و یک شروع دوباره را در بازیگری به من ایجاد کرد. در آن زمان فکر می‌ کردم همه چیز در ۷۰ تا ۷۵ سالگی برای من به اتمام می‌ رسد ، اما پس از آن من در ۷ فیلم سینمایی بازی کردم که به بهترین فیلم‌ های دوره‌ ی بازیگری من تبدیل شدند."

نظر شما در مورد پایان فیلم تلقین چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. پایان فیلم تلقین

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications