ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مارتین فریمن : دیگر بازی در سریال شرلوک مثل گذشته جذاب نیست

شنبه, 26 اسفند, 1396
شرلوک
به گزارش میم ست، مارتین فریمن (Martin Freeman) پس از چهار فصل هنرنمایی در سریال رازآلود و مدرن شرلوک (Sherlock) در کنار بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) اخیرا در اظهار نظر جالبی گفته است که دیگر بازی کردن در این سریال به مانند قبل برایش لذت بخش نیست و فقط به اصرار هواداران این کار را انجام می دهد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، فریمن در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) رایان کوگلر (Ryan Coogler) در نقش اورت روس نیز حضور بسیار موفقی داشته است ولی نباید نقش پر رنگ او در غالب شخصیت جان واتسون در سریال شرلوک که از رمانی به همین نام اقتباس شده است را نادیده گرفت. چهار فصل و سیزده قسمت از این سریال منتشر شده است که تا این جای کار نقد های بسیار مثبتی را دریافت کرده است و هواداران زیادی را نیز برای خود دست و پا کرده است که همه آنها منتظر انتشار فصل پنجم این سریال هستند. ممکن است که شبکه BBC شانسی برای پخش فصل پنجم سریال شرلوک داشته باشد اما با توجه به آنچه در فصل چهارم دیدیم به نظر می رسد که بین بازیگران این فیلم اختلاف هایی برای ادامه کار به وجود آمده باشد. فریمن در صحبت هایی با تلگراف گفته است که دیگر از بازی در این سریال لذت نمی برد و فقط برای راضی نگه داشتن هواداران حاضر است در صورت ساخت فصل پنجم این سریال در آن بازی کند.
"اگر بخواهم صادقانه بگویم، به نوعی غیر ممکن است، یعنی وقتی شما کاری را شروع می کنید خیلی سخت است که بتوانید همان طور ادامه دهید. بودن در آن سریال اراده قوی‌ای می خواهد. انتظارات هواداران بسیار بالا رفته است و بعضی از آنها نیز دیگر هوادار واقعی نیستند. و این چیزی نیست که بتوان از آن لذت برد. چیزی شبیه به : "باید این کار لعنتی رو انجام بدی" است و دیگر لذت چندانی ندارد."
البته آنگونه که از شواهد و قراین پیداست فعلا فصل پنجمی در کار نخواهد بود و فریمن نیز رفته است :
"به نظر من سریال پس از چهار فصل به یک مکث نیاز دارد و فکر می کنم که ما کار خود را انجام داده ایم. دارم درباره خودم صحبت می کنم." شرلوک شرلوک
 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications