ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

دلیل اصلی عدم حضور کارلوس پویول در تلویزیون و انتقاد نائب رئیس مجلس از صدا و سیما

یکشنبه, 3 تیر, 1397
پویول

پول؛ دلیل اصلی لغو حضور پویول در تلویزیون!

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار تلویزیون معاون سیمای رسانه ملی گفت: ممنوعیت حضور چهره های پرخرج خارجی ابلاغ شده بود. بعد از حاشیه های حضور فیگو به این جمع بندی رسیدیم که معنی ندارد چند صد میلیون هزینه کارشناس خارجی شود. برنامه سازان بهتر است درگیر حاشیه نشده و انرژی خود را صرف حمایت از تیم ملی کنند. دلیل عدم حضور پویول اصلا ربطی به ظاهر او نداشت.  

انتقاد جام جم روزنامه صداوسیما از عادل فردوسی پور

می‌خواست ۶۰۰ میلیون به پویول بدهد. عوامل برنامه بدون هماهنگی اقدام به این دعوت کردند. بعد از حواشی"فیگو" دعوت از مهمانان خارجی در صدا و سیما ممنوع شده بود. این روزنامه متعلق به صدا و سیما، این چنین گزارش خود را ادامه داد که هزینه حضور پویول در برنامه «2018» رقمی حدود 600 میلیون تومان بوده است که حتی با وجود تقبل این مبلغ از سوی اسپانسر بازهم به‌ صلاح نبوده و سازمان صدا و سیما مخالف این هزینه‌های هنگفت در شرایط فعلی اقتصادی کشور بوده است. در روزگاری که کشور با تحریم دست و پنجه نرم می‌کرد از لوئیس فیگو کاپیتان اسبق تیم ملی پرتغال و بازیکن تیم‌های باشگاهی بارسلونا و رئال مادرید برای حضور در ویژه‌برنامه قرعه‌کشی جام‌جهانی دعوت شد. پس از این دعوت، حاشیه‌های آن خبرساز شد که فیگو برای حضور در این برنامه رقمی حدود 100هزار یورو (معادل نیم میلیارد تومان) دریافت کرده تا برای دقایقی در تصویر تلویزیون نشان داده شود. حتی برخی گفتند که رقمی حدود 3000 یورو نیز برای هرساعت نگهداری از سگ این بازیکن پرداخت شده که در نوع خود تعجب برانگیز بود. با فرض این‌که چنین هزینه‌ای برای یک برنامه تلویزیونی از محل اسپانسر تامین شده باشد، باز هم این سوال مطرح می‌شود که چنین هزینه‌ای چه سودی برای اسپانسری که معمولا خط و ربط منابع مالی‌اش روشن نیست، دارد.

انتقاد نائب رئیس مجلس از صدا و سیما

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صدا و سیما به خاطر لغو حضور کارلوس پویول بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در برنامه جام جهانی شبکه سه این اقدام را نشان دهنده حکومت ملوک‌ الطوایفی و یا فرمانبری از بیرون در این سازمان عنوان کرد. پویول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications