ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم رضا در جشنواره جهانی فیلم بلفور / دولت فرانسه به کارگردان ایرانی ویزا نداد!

پنجشنبه, 24 آبان, 1397
فیلم رضا در جشنواره جهانی فیلم بلفور
به گزارش میم ست ، فیلم رضا در جشنواره جهانی فیلم بلفور در بخش مسابقه‌ به نمایش در خواهد آمد. این فیلم نخستین اثر سینمایی علیرضا معتمدی می باشد. در تازه ترین اخبار فیلم و سینما ، جشنواره جهانی فیلم بلفور که ۱۷ تا ۲۵ نوامبر (۲۶ آبان تا ۴ آذر) در شهر بلفور فرانسه برگزار می ‌شود با تمرکز بر فیلم ‌های اول ، دوم و سوم فیلمسازان تلاش می ‌کند تا استعدادهای تازه را به سینمای جهان معرفی نماید. یکی از ویژگی ‌های جشنواره جهانی فیلم بلفور جلسات گفت‌ و گوی مفصل درباره‌ ی فیلم‌ هاست که با حضور فیلمسازان و مهمانان جشنواره برگزار خواهد شد. اما از آن ‌جایی که دولت فرانسه از ارائه‌ ی ویزا به کارگردان فیلم رضا خودداری کرده است با وجود برنامه‌ ریزی ‌های صورت ‌گرفته علیرضا معتمدی از همراهی فیلم ‌اش را در این رویداد جهانی جا می ماند. میترا فراهانی کارگردان و تهیه‌ کننده‌ ی ایرانی یکی از اعضاء هیأت داوران این جشنواره است. او مستند فی ‌فی از خوشحالی زوزه می‌ کشد را درباره بهمن محصص ساخته و یکی از تهیه ‌کننده ‌گان آخرین فیلم ژان‌ لوک گدار (Jean-Luc Godard) به نام کتاب تصویر (The Image Book) بوده است که امسال نخل طلای ویژه‌ ی جشنواره‌ فیلم کن را از آن خود کرد. فیلم رضا ، اثر مورد تقدیر هیأت داوران جشنواره‌ی فیلم بمبئی، پیش از این در جشنواره‌ های سائوپائولو در کشور برزیل و هانوی ویتنام به نمایش رسیده است.

بازیگران فیلم رضا عبارتند از:

علیرضا معتمدی ، سحر دولتشاهی ، ستاره پسیانی ، رضا داوود نژاد ، افسر اسدی ، سولماز غنی و پانته ‌آ مرزبانیان. عرضه و پخش جهانی فیلم رضا را محمد اطبایی (مستقل‌ های ایرانی) برعهده دارد.

آیا فیلم رضا در جشنواره جهانی فیلم بلفور جایزه ای را از آن خود خواهد کرد؟ در مورد عدم ارائه ویزا به کارگردان ایرانی چه نظری دارید؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلم رضا در جشنواره جهانی فیلم بلفور

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications