ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم رحمان 1400 در جشنواره فیلم فجر امسال اکران خواهد شد

یکشنبه, 13 آبان, 1397
جشنواره فیلم فجر
به گزارش میم ست، در  جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ علی سرتیپی، تهیه کننده فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» صحبت‌هایی درباره برنامه‌های سازندگان برای این فیلم سینمایی کرده است. علی سرتیپی درباره وضعیت اکران «رحمان ۱۴۰۰» گفت:
فعلاً خبری از اکران این فیلم نیست؛ چون هدف ما حضور در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر است.
او در ادامه درباره حضور در جشنواره گفت:
فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به جز بحث تجاری شانس خوبی برای درخشش در جشنواره فیلم فجر به لحاظ نوع ساخت، بازیگران و... دارد. برای همین تصمیم گرفتیم فیلم را به جشنواره فجر برسانیم.
فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان جلوی دوربین رفته است. داستان این فیلم سینمایی به شرح زیر است:
رحمان (سعید آقاخانی) مشکلات مالی بسیاری دارد و قصد دارد از مدیرعامل شرکت آقای جالوسی (مهران مدیری) کمک بگیرد ولی آقای جالوسی چکی برای سال ۱۴۰۰ می‌کشد و ...
در فیلم سینمایی رحمان 1400 بازیگرانی مانند مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر و ساره بیاتحضور دارند. منوچهر هادی، کارگردان این فیلم پیش از این فیلم «آینه بغل» و سریال «عاشقانه» را جلوی دوربین برده است. مهران مدیری سابقه ساخت سریال‌هایی مانند «نقطه چین»، «مرد هزار چهره»، «قهوه تلخ» و «شب‌های برره» را دارد. او همچنین درحال ساخت یک سریال برای شبکه خانگی است. بنابر شایعات، ممکن است این سریال «شب‌های برره ۲» باشد. محمدرضا گلزار پیش از این در فیلم «آینه بغل» و سریال «عاشقانه» با منوچهر هادی همکاری کرده است. سعید آقاخانی نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «کامیون»، «آباجان» و «ضد گلوله» را دارد. بهرام افشاری سابقه بازی در فیلم «عصبانی نیستم!» را دارد. یکتا ناصر و ساره بیات به ترتیب در فیلم «آینه بغل» و سریال «عاشقانه» با منوچهر هادی همکاری کرده‌اند.
جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications