ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رقابت فیلم دایان جشنواره های بین المللی فیلم ایتالیا و هند!

دوشنبه, 12 آذر, 1397
جشنواره های بین المللی فیلم ایتالیا و هند - فیلم دایان
به گزارش میم ست ، فیلم دایان به کارگردانی بهروز نورانی ‌پور در بخش رقابتی جشنواره های بین المللی فیلم ایتالیا و هند به ترتیب به نام های ترتیو میلنیوم و چنای به نمایش در خواهد آمد. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران و جهان و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری ، فیلم دایان به کارگردانی بهروز نورانی ‌پور محصول سازمان سینمایی حوزه هنری که به موضوع ترس و وحشت اقدامات گروه تروریستی داعش در کردستان پرداخته ، در بخش رقابتی جشنواره های بین المللی فیلم ایتالیا و هند به رقابت با دیگر آثار شاخص سینمای جهان خواهد پرداخت. جشنواره بین المللی فیلم ترتیو میلنیوم از ۲۱ الی ۲۵ آذرماه در شهر رم کشور ایتالیا برگزار خواهد شد. شانزدهمین جشنواره بین ‌المللی فیلم چنای نیز از ۲۲ الی ۲۹ آذرماه در شهر چنای کشور هند برگزار می شود. فیلم دایان پیش از این در بخش رقابتی بیست ‌و نهمین جشنواره بین ‌المللی فیلم سنگاپور و پانزدهمین جشنواره بین ‌المللی فیلم مقاومت به نمایش در آمده بود که ناصر بابائیان برای بازی در این فیلم توانست تندیس بهترین بازیگر جشنواره بین ‌المللی فیلم مقاومت را کسب کند.

در خلاصه داستان فیلم دایان آمده است:

" فیلم دایان روایتی از اسارت قریب به چهار هزار پناهجوی زنی ‌ست که در جریان جنگ هرگز نتوانستند دیگر به خانواده‌ هایشان در آن سوی مرزها ملحق شوند و در این راه بسیاری از این خانواده ها در دل بحران مجبور به انتخاب و تصمیم شدند."

به نظر شما آیا فیلم دایان موفق به کسب جایزه از جشنواره های بین المللی فیلم ایتالیا و هند خواهد شد؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. جشنواره های بین المللی فیلم ایتالیا و هند - فیلم دایان جشنواره های بین المللی فیلم ایتالیا و هند - فیلم دایان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications