ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

درخشش فیلم آرش لاهوتی در جشنواره فیلم مانهایم آلمان

سه شنبه, 6 آذر, 1397
جشنواره فیلم مانهایم آلمان
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران، به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته‌ی آرش لاهوتی، حضور موفقی را در جشنواره فیلم مانهایم آلمان تجربه کرده است. بنابر اعلام شهنام شهباززاده، مشاور رسانه‌ای این فیلم سینمایی، «روزهای نارنجی» سه جایزه مختلف را از جشنواره مانهایم دریافت کرده است. شهباز زاده درباره موفقیت این فیلم به شرح زیر صحبت کرده است:
در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم مانهایم آلمان که شب گذشته (شنبه ۲۴ نوامبر - ۳ آذرماه) برگزار شد، جایزه بهترین فیلم جشنواره با عنوان «سینماگر بزرگ تازه وارد» به آرش لاهوتی کارگردان فیلم «روزهای نارنجی» اهدا شد و در این بخش از هدیه تهرانی بازیگر زن فیلم تقدیر ویژه به‌عمل آمد.
شهباز زاده اضافه کرد:
همچنین جایزه فیپرشی (فدراسیون بین‌المللی منتقدان سینما) و جایزه کلیسای جهانی به اولین ساخته بلند آرش لاهوتی اعطا شد و علی مصفا بازیگر اصلی مرد فیلم جوایز را در این مراسم دریافت کرد.
مشاور رسانه‌ای فیلم روزهای نارنجی در ادامه گفت:
«روزهای نارنجی» تاکنون در جشنواره‌های بین المللی متعددی حضور داشته و چندی پیش در چهارمین دوره جشنواره سینه ایران تورنتو نیز جایزه بهترین فیلمنامه به آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی و جایزه بهترین بازیگر زن به هدیه تهرانی برای فیلم «روزهای نارنجی» رسید.
فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» اولین فیلم بلند آرش لاهوتی است که هدیه تهرانی و علی مصفا را به عنوان بازیگر دارد. شما کاربران میم ست نیز می‌توانید نظر خود را درباره موفقیت‌های اخیر این فیلم سینمایی با ما به اشتراک بگذارید. جشنواره فیلم مانهایم آلمان جشنواره فیلم مانهایم آلمان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications