ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلمبرداری فیلم آنابل 3 به پایان رسید! / عروسک اهریمنی این بار سراغ چه کسی می رود؟

سه شنبه, 27 آذر, 1397
فیلمبرداری فیلم آنابل 3
به گزارش میم ست ، فیلمبرداری فیلم آنابل 3 (Annabelle 3) ، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی احضار (The Conjuring) از کمپانی برادران وارنر به پایان رسیده است. این فیلم چهارمین اسپین آف این فرانشیز ماوراء الطبیعی می باشد. از زمان انتشار فیلم خارق العاده احضار در ژانر ترسناک که بسیاری آن را بهترین فیلم این شاخه می دانند ، دنیای سینمایی این فیلم بنیان گذاشته شد و تقریبا هر سال یک فیلم جدید از این فرانشیز روی پرده سینماها به نمایش در می آید. عروسک آنابل هم در سری فیلم های این فرانشیز یکی از جذاب ترین موجودات اهریمنی بوده است که در سال 2014 فیلم اختصاصی خود را دریافت کرد اما از این فیلم استقبال آن چنان خوبی نشد ، برخی معتقدند که انتظارات با فیلم احضار بالا رفته بود و این دلیل ضعیف به نظر آمدن عملکرد این فیلم بوده است. با این حال دنباله بعدی این فیلم یعنی فیلم آنابل: آفرینش (Annabelle: Creation) توجه ها را دوباره به این عروسک اهریمنی جلب کرد و توانست با نظرات مثبت منتقدان و استقبال تماشاگران مواجه شود. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، اکانت رسمی توئیتر فرانشیز احضار با انتشار پستی گزارش داد که فیلمبرداری فیلم آنابل 3 سرانجام به پایان رسیده است. این فیلم اولین بار در کامیک کان سن دیگو 2018 (San Diego Comic-Con 2018) توسط کارگردان گری دابرمن (Gary Dauberman) و تهیه کننده جیمز وان (James Wan) معرفی شد. این دنباله قرار است در تابستان آینده منتشر شود. داستان فیلم آنابل 3 در مورد زمانی است که عروسک تسخیرشده آنابل اولین بار وارد اتاق مصنوعات اهریمنی اد و لورین وارن می شود و اولین کسی که طعم توانایی های این عروسک را می چشد دختر آنها به نام جودی با بازی مک کنا گریس (McKenna Grace) می باشد.

دیگر بازیگران اصلی فیلم آنابل 3 عبارتند از:

پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) ، ورا فارمیگا (Vera Farmiga) ، مدیسون آیسمن (Madison Iseman) ، کیتی سریف (Katie Sarife) ، استیو کولتر (Steve Coulter) و آلیسون وایت (Alison White). فیلم آنابل 3 در تاریخ سوم جولای 2019 مصادف با 12 ام تیرماه 1398 روی پرده های سینما به نمایش در خواهد آمد.

نظر شما در مورد داستان، بازیگران و همچنین پایان فیلمبرداری فیلم آنابل 3 چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلمبرداری فیلم آنابل 3فیلمبرداری فیلم آنابل 3 فیلمبرداری فیلم آنابل 3

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications