ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

خواکین فینکس و پدر بتمن در عکس های پشت صحنه فیلم جوکر!

سه شنبه, 1 آبان, 1397
عکس های پشت صحنه فیلم جوکر
به گزارش میم ست ، عکس های پشت صحنه فیلم جوکر (Joker) منتشر شده است. کارگردانی این فیلم کمیک را تاد فیلیپس (Todd Phillips) بر عهده دارد و فیلمبرداری پروژه هم اکنون در نیویورک در حال انجام می باشد. در ابتدا قرار بود الک بالدوین (Alec Baldwin) نقش توماس وین (پدر بتمن) را در فیلم جوکر بازی کند اما کمی بعد از خبر پیوستنش ، او از پروژه کنار رفت. یافتن بازیگر جدید برای این نقش مهم مدتی به طول انجامید و سرانجام خبر رسید که برت کالن (Brett Cullen) نقش پدر بتمن را در فیلم جوکر بازی خواهد کرد. پیش از این شاهد نقش آفرینی کالن را در فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد (The Dark Knight Rises) بودیم و انتخاب مناسبی برای جایگزینی الک بالدوین بنظر می رسید. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، مجله خبری Just Jared جدیدترین عکس های پشت صحنه فیلم جوکر را منتشر کرده است که در یکی از آنها شاهد برت کالن در نقش پدر بتمن هستیم. او در این فیلم قصد دارد شهردار جدید گاتهام شود. در دیگر عکس ها نیز خواکین فینکس را در نقش جوکر یا کمدینی شکست خورده به نام آرتور فلک مشاهده می کنیم که روی زمین افتاده است. لازم به ذکر است که فیلم جوکر برای انتشار در تاریخ چهارم اکتبر 2019 مصادف با 12 ام مهرماه 1398 برنامه ریزی شده است.

جدیدترین عکس های پشت صحنه فیلم جوکر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم جوکر و بازیگران آن چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

مطالب مرتبط :

عکس های پشت صحنه فیلم جوکر عکس های پشت صحنه فیلم جوکر عکس های پشت صحنه فیلم جوکرعکس های پشت صحنه فیلم جوکر عکس های پشت صحنه فیلم جوکر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications