ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

علیرضا خمسه: محب اهری عاشق ماندن بود/ آخرین حرف های حسین محب اهری!

پنجشنبه, 27 دی, 1397
آخرین حرف های حسین محب اهری

آخرین حرف های حسین محب اهری در بیمارستان را در ادامه مطلب بخوانید. علاوه بر این علیرضا خمسه پس از درگذشت حسین محب اهری، یادداشتی در مورد این بازیگر منتشر کرده است.

به گزارش میم ست، حسین محب ‌اهری که پس از سال‌ ها تحمل رنج بیماری سرطان از دنیا رفت، در حالی ‌که هنوز پر از شوق و انرژی کار کردن و روی صحنه رفتن بود اجل مهلتش نداد تا برای آخرین بار روی صحنه تئاتر برود ، سریالش را تمام کند یا دست ‌کم در سینما به تماشای آخرین فیلمی که بازی کرده بود بنشیند. حال در این مطلب آخرین حرف های حسین محب اهری به همراه یادداشت علیرضا خمسه در پی درگذشت این بازیگر خوب سینما و تلوزیون را می توانید مشاهده کنید.

آخرین حرف های حسین محب اهری:

این بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون که از دهه 50 کارش را با تئاتر آغاز کرد ، در آخرین مصاحبه اش خطاب به مردم و علاقه‌ مندانش ‌گفت: 

"سلام عزیزان من

خیلی دلم برایتان تنگ شده، اما من دست از سرتان بر نمی ‌دارم و به زودی به خدمت می ‌رسم. چاره ‌ای جز تحمل من ندارید. یا باید حر ف‌های مرا در رادیو گوش کنید یا تصویرم را ببینید.

آرزو می ‌کنم هیچ وقت دچار مشکل و بیماری نشوید.

و از این همه احوال پرسی ‌های شما سپاسگزارم."

او می ‌گفت که "حالم خوب نیست و ضعف جسمانی زیادی دارم" اما وقتی بحث از بازیگری و نقش ‌هایش می ‌شد، خودش را مقابل دوربین‌ می ‌دید، انگار نه انگار در بیمارستان است، صدایش رسا می ‌شود و چشمانش برق می ‌زند.

وقتی کسی حالش را می ‌پرسید، پاسخ او شنیدنی بود:

"مقداری ضعف دارم، خوب می ‌شوم و از هفته آینده حتما سر برنامه ‌ها حاضر خواهم شد."

این ‌چنین، امید در کلامش به وفور حس می‌ شد. و وقتی با دوستانش از نقش ‌هایش چه در سینما و چه گویندگی در رادیو و «صبح جمعه» می ‌گفت، همه چیز از یادش می ‌رفت و چشمانش از شادی برق می ‌زند.

در آخرین حرف های حسین محب اهری، وی با شوخی و طنزی که همیشه در کلامش وجود داشت، بیان کرد:

"اینقدر از این دوا و داروها به من می‌ زنند که فکر می‌ کنم اکنون در بدن من فقط دارو است. باید از همان حرکت‌های «فیوزی» بزنم تا حساب کار دستشان بیاید. "

حسین محب ‌اهری از سال ۵۳ وارد حرفه بازیگری شده و بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی داشته است که یکی از نقش ‌هایش که در ذهن مردم ماندگار شده است ، مجموعه مبصر 5 ساله کلاس بود.

این علاقه به بازیگری ، حسین محب اهری را تا سال 97 کشاند و آخرین بار در فیلم خداحافظ دختر شیرازی به کارگردانی افشین هاشمی بازی کرد و قرار بود در نمایش ساعت هشت در کشتی مریم کاظمی هم به نقش آفرینی بپردازد.

او همچنین نقشی را در سریال جدید کیانوش عیاری داشت و در شرایطی که نیمی از سکانس ‌هایش باقی ‌مانده است نقش ‌اش در سریال 87 متر نیمه تمام باقی ماند.

محب ‌اهری پس از آنکه چند روز قبل حالش وخیم شده و چند روزی را در کما به سر برده بود، بامداد چهارشنبه 26 دی ‌ماه در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

علیرضا خمسه در یاداشتی که درباره درگذشت حسین محب ‌اهری منتشر کرد، نوشت:

"سایه ‌ای از سر دیوار گذشت

غمی افزود مرا بر غم ‌ها

با نهایت اندوه، خبر درگذشت دوست هنرمند و همکار پرشورم حسین محب اهری در جهان مجازی و حقیقی پیچید و آه و افسوسی را بر لب‌ ها و دل‌ های علاقه‌ مندانش نشاند. حسین محب اهری عشق به زندگی را بیش از هر کس دیگری برای ما تکرار می ‌کرد. او سال‌ ها پیش پس از درگیر شدن با بیماری جانکاه سرطان تصمیم گرفت تا با آخرین رمق و انرژی جانش مبارزه کند و کرد.

 او عاشق ماندن بود و برای ادامه حیاتش از هیچ تلاشی فرو نگذاشت. انتخاب بازیگری برای او بیانگر عطش روح و جانش برای زیستن چندباره زندگی بود. او به تعداد نقش ‌هایی که ایفا کرد طعم زندگی‌ های متفاوتی را چشید. اشتیاق زندگی‌ های متفاوت و درک رنج ‌ها و لذت ‌هایی که انسان ‌های متفاوت تجربه کردند به او ویژگی خاصی بخشیده بود.

او بازتاب روح و جسم خود را در نقش ‌هایی که بازی می ‌کرد در می ‌یافت و از همین رو به طور مستمر در همه عرصه ‌های بازیگری همچون تئاتر، تلویزیون و سینما حضور داشت. او حضورش را در قالب شخصیت ‌ها و نقش ‌های متفاوتی که ایفا کرد مانا و جاوید ساخته است.

 روحش شاد و یادش گرامی."

تیم میم ست درگذشت حسین محب اهری عزیز، این بازیگر دوست داشتنی سینما و تلوزیون را به تمام بستگان ، آشنایان و علاقه مندانش تسلیت عرض می کند.

نظر شما در مورد یادداشت علیرضا خمسه و آخرین حرف های حسین محب اهری چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید.

آخرین حرف های حسین محب اهری آخرین حرف های حسین محب اهری آخرین حرف های حسین محب اهری آخرین حرف های حسین محب اهری آخرین حرف های حسین محب اهری

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications