ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

صحبت های Jeffrey Dean Morgan درباره اتفاقات پایانی قسمت اول از فصل هشتم سریال The Walking Dead

جمعه, 5 آبان, 1396
Walking Dead

با وجود اینکه در قسمت اول از فصل هشتم سریال The Walking Dead جنگ به دم در خانه Negan آمد، به نظر می‌رسد Jeffrey Dean Morgan نگرانی زیادی از بابت شخصیتی که نقشش را بازی می‌کند ندارد.

Jeffrey Dean Morgan در مصاحبه ای که در فرش قرمز صدمین قسمت سریال The Walking Dead صحبت هایی در مورد ادامه دادن کارهای شرارت بار شخصیتش صحبت هایی انجام داد. در قسمت اول از فصل هشتم شخصیت Negan با اعتماد به نفس کامل به سراغ Rick رفت اما کمی بعد متوجه شد که آن ها با کسی شوخی ندارند و شروع به شلیک کردن به سمت وی می‌کنند. این تغییر جالبی برای این شخصیت بود چرا که Neganباید فرار می‌کرد تا جایی امن خارج از خانه خود پیدا کند. Negan پس از فرار کردن در یک تریلر با چهره ای آشنا رو به رو می‌شود.

Morgan در این زمینه گفت: “فکر کنم تا جایی نشان داده شد که Negan به Gabriel می‌گوید امیدوارم شلوار **** ـت رو با خود آورده باشی. باید دید چه چیزهای دیگری در آن تریلر وجود دارند.”

در حالی که Gilliam از زنده ماندن شخصیتش مطمئن است، Morgan دوست دارد هواداران ببینند که چه اتفاقی بین آن دو خواهد افتاد. وی در این رابطه گفت: ” قسمت بعدی، قسمت جالبی خواهد بود. تمام فصل جدید اینگونه خواهد بود.”

سریال The Walking Dead هر هفته دوشنبه ها پخش می‌شود که می توانید آن را از صفجه ی اختصاصی این سریال در میم ست دانلود کنید.

Walking Dead

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications