ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت سه گانه مردگان متحرک با بازی ریک گرایمز! / سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک

سه شنبه, 15 آبان, 1397
سه گانه مردگان متحرک با بازی ریک گرایمز! / سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک
به گزارش میم ست ، سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) ساخته می شود. اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) که بتازگی از این سریال پرطرفدار جدا شده ، در دنیای مردگان خواهد ماند و در این سه گانه مردگان متحرک نقش آفرینی خواهد کرد. اندرو لینکلن از ابتدای سریال مردگان متحرک نقش اصلی این سریال یعنی نقش افسر پلیسی به نام ریک گرایمز را بازی کرده است که در دنیایی پر از زندگی و شادی بیهوش شده و در دنیای پر از مردگان متحرک در حالی به هوش می آید که هیچ کس حتی همسر و فرزندش در کنارش نیستند و او را برای نجات جان خود رها کرده اند. اخیرا پس از مرگ کاراکتر پسرش در سریال ، خبر رسید که او هم از جمع بازیگران این سریال جدا شده و می خواهد به دنبال ماجراجویی های جدید در دنیای سینما و تلوزیون برود. جدایی لینکلن از سریال کمی غیر منتظره بود و با نحوه پایان فصل هشتم به این نتیجه می رسیدیم که هنوز کارها و جهان بزرگی برای بازسازی توسط او باقی مانده و حال با این خبر جدید به نظر کار او تازه در دنیای مردگان آغاز شده است. در تازه ترین اخبار فیلم و سریال ، مجله خبری هالیوود ریپورتر (THR) گزارش داد که سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک ساخته خواهد شد و اندرو لینکلن برای بازی در این سه گانه مردگان متحرک با شبکه AMC قراردادی امضا کرده است. ساخت سه گانه مردگان متحرک بر اساس این سریال پرطرفدار از سال 2019 آغاز خواهد شد اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست. با این حال جزئیات داستان آن اعلام شده است که می توانید آن را در زیر بخوانید.

جزئیات داستان سه گانه مردگان متحرک

داستان سه گانه مردگان متحرک یا سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک از زمان نجات ریک گرایمز توسط جیدیس آغاز شده و تا اولین صحنه پس از پرش زمانی سریال در فیلم های تلوزیونی آن به تصویر کشیده خواهد شد.

هشدار! پاراگراف زیر داستان قسمت اخیر سریال مردگان متحرک را فاش (اسپویل) می کند!

همانطور که در قسمت 5 فصل 9 سریال مردگان متحرک نشان داده شد ، ریک گرایمز توسط جیدیس ( با بازی پولیانا مکینتاش) نجات داده شده و با هلیکوپتر به یک جامعه و گروه جدید برده می شود. بلافاصله پس از این اتفاق یک پرش زمانی بزرگ روی می دهد که در آن شاهد جودیث گرایمز (دختر ریک) بزرگسال و بالغ هستیم.
اسکات ام گیمپل (سازنده سریال مردگان متحرک) به هالیوود ریپورتر خبر داده است که در سه گانه مردگان متحرک ، به مدت زمان طی شده در این پرش زمانی پرداخته خواهد شد و حتی ممکن است بعد از این دوره را نیز شامل شوند. اولین فیلم سه گانه مردگان متحرک بر رازهای بسیار جامعه جدید متمرکز خواهد بود. گیمپل در این مورد بیان کرد:
" در مورد این موضوع خواهد بود که ریک گرایمز چه کسی هست و به چه شخصی تبدیل می شود و همچنین نحوه برخورد او با شرایط جدیدی که درونش گرفتار شده است . ما ریک گرایمز را می شناسیم ، او یقینا دوست دارد که به خانه بازگردد. "
اسکات گیمپل در مورد زمان انتشار اولین فیلم سه گانه مردگان متحرک جزئیات زیادی را فاش نکرد و گفت:
" این فیلم زودتر از انتظار علاقه مندان منتشر خواهد شد. "
لازم به ذکر است که قسمت بعدی سریال مردگان متحرک با عنوان "حالا تو چه کسی هستی" (Who Are You Now) در یکشنبه آینده یعنی 11 ام نوامبر از شبکه AMC روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما در مورد ساخت سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. سه گانه مردگان متحرک - سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک سه گانه مردگان متحرک - سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک سه گانه مردگان متحرک - سه فیلم بر اساس سریال مردگان متحرک

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • تاکاشیما
    تاکاشیما

    3 سال پیش

    سلام یعنی باید منتظر سه تا فیلم سینمایی باشیم


  • vartolo
    vartolo

    4 سال پیش

    این فیلمو ریک به اینجا رسونده به شخصه اگه ریک و دریل نبودن یه قسمتم از سریالو نگاه نمیکردم اگه ریکو بر نگردونن به سریال این سریال از دست میره چون داستان باریک شروع شد اگه بخواد بدون ریک تموم بشه که یعنی سریال فقط میخواسته مارو به خاطر ریک وادار کنه به اینکه تماشاشش کنیم. الانم که گزاشتنموم بین دوراهی نه میگن برمیگرده نه میگن برنمیگرده ماهم نه میدونیم ببینم نه میدونیم نبینیم.


  • Navid
    Navid

    4 سال پیش

    قاعدتا منظور خارج از سریال و یک مجموعه سه‌تایی فیلم


  • میلاد
    میلاد

    4 سال پیش

    سه گانه یعنی تو همون مردگان متحرک یا فیلمی دیگه


  • امیر کلود
    امیر کلود

    5 سال پیش

    باسلام ووقت بخیر خدمت سازندگان سریال مردگان متحرک وفیلم سه گانه‌اش به نظرم خیلی خوب میشه که بعد اتمام فیلم سه گانه مردگان متحرک دوباره ریک گرایمز رو به سریال باز گردانند و در آخر ریک گرایمز داستان را با کمک دوستانش پایان دهد البته نویسندگان وکارگردان سریال و فیلم حتما به این موضع آگاهی دارند و نمیگذارند که پایان سریال بدون نقش اصلی تمام شود.ممنون ومتشکرم از این سریال هیجان انگیز و درام ودل نشین


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications