ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

سریال !Everything Sucks تنها پس از پخش یک فصل کنسل شد

دوشنبه, 20 فروردین, 1397
!Everything Sucks

به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار سریال و سینمای هالیوود ، داستان سریال !Everything Sucks در فضای نوستالژی های جوانان دهه 90 میلادی شکل می گیرد و در این سریال بازیگران جدید و با پتانسیلی همچون جاهی وینستون (Jahi Winston) و پیتون کندی (Peyton Kennedy) نقش آفرینی کرده اند و توانسته بودند در عین انتقاد های حاکم بر سریال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و مورد تمجید قرار بگیرند.

حال به نظر می رسد که همین عامل نوستالژی بودن باعث لغو سریال !Everything Sucks شده است. این سریال در بازی ها  و کمی در داستان از خود پتانسیل نشان داد اما با این حال فصل اول آن تعداد قابل توجهی بیننده جذب نکرده تا بتواند مجوز ساخت فصل دوم را از این شبکه تلوزیونی غول پیکر و قدرتمند دریافت کند.

بنا بر گزارش پایگاه خبری The Hollywood Reporter به اختصار THR شبکه نتفلیکس در حال کنسل کردن سریال !Everything Sucks و پایان دادن به کار آن تنها پس از 10 قسمت می باشد. این سریال به جمع سریال هایی از جمله Girlboss ، The Get Down ، Disjointed و Gypsy پیوست که تنها پس از یک فصل کنسل شدند. این خبر برای دنبال کنندگان این سریال بسیار بد است چرا که داستان آن هنوز جای بسیاری برای ادامه داشت و سازندگان این سریال یعنی بن یورک جونز (Ben York Jones) و مایکل موهان (Michael Mohan) برنامه و طرح ساخت فصل دوم را آماده کرده بودند.

آیا شما یکی از بینندگان سریال !Everything Sucks بودید ؟ به نظر شما کنسل کردن این سریال اشتباه بود یا درست ؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

!Everything Sucks !Everything Sucks !Everything Sucks

 

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • Navid
    Navid

    4 سال پیش

    ولی متاسفانه سریال در حال حاضر کنسل شده. اگر به این سریال علاقه داشته اید می تونید سریال های On My Block - Here and Now - The Letdown و ... رو دنبال کنید.


  • reyhane
    reyhane

    4 سال پیش

    ب نظر من این سریال نباید کنسل بشه چون که به نظر من پایان فصل یک بیانگر شروع اصل داستان بود و از این ب بعده که داستان اوج میگیره جذاب تر میشه


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications