ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت لایو اکشن Dora the Explorer به تهیه کنندگی Michael Bay

سه شنبه, 2 آبان, 1396
Dora the Explorer

به تازگی اخباری منتشر شده است بر این اساس که مایکل بی (Michael Bay) کارگردان مشهور آمریکایی بر روی ساخت یک لایو اکشن بر اساس داستان Dora the Explorer در حال کار است.

به گزارش فیلم‌نیوز، روز گذشته اخباری منتشر شد که ساخت فیلم دورا (Dora the Explorer) را تایید می کرد. بر اساس این اخبار قرار است Michael Bay که به خاطر ساخت مجموعه فیلم تبدیل شوندگان (Transformers) شهرت زیادی دارد تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده بگیرد. این پروژه در شرکت فیلم سازی Paramount در حال پیگیری است و Andrew Form  و Brad Fuller  که هر دو سابقه ی همکاری با Bay را دارند نیز در این پروژه در کنار او خواهند بود.

همچنین Nick Stoller کارگردان فیلم های Neighbors و The Muppets قرار است کارگردانی Dora the Explorer را که یکی از محبوب ترین داستان های کودکان ساخت کمپانی Nickelodeon است را بر عهده بگیرد.

داستان این فیلم نیز به نقل از سایت هالیوود ریپورتر به یک دختر 7 ساله نمی پردازد و قرار است نوجوانی دورا را ببینیم که می خواهد برای زندگی همراه پسر عموی خود دیگو (Diego) به شهر برود.

از دیگر اخباری که درباره ی این فیلم تا کنون منتشر شده این است که نویسندگی آن را Tom Wheeler و Mary Parent که هر دو از نویسندگان مطرح هالیوود هستند بر عهده دارند و از سال 2015 در حال آماده سازی داستان این فیلم بوده اند.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای این فیلم تاعلام نشده و باید صبر کنیم ببینیم تا دراینده چه جزییاتی درباره این فیلم در رسانه ها منتشر خواهد شد. شما می توانید برای پیگیری اخبار سینما و تلویزیون ایران و جهان هر روز به میم ست سر بزنید و از جدیدترین اخبار مطلع شوید.

Michael Bay - Transformers

Dora the Explorer

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications