ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت سریال هیولا رسما آغاز شد / سریال جدید مهران مدیری با همکاری پیمان قاسم خانی!

پنجشنبه, 15 آذر, 1397
ساخت سریال هیولا - سریال جدید مهران مدیری
به گزارش میم ست ، ساخت سریال هیولا ، سریال جدید مهران مدیری بتازگی آغاز شده و او در اطلاعیه‌ ای خبر ساخت این سریال در شبکه نمایش خانگی را رسانه ‌ای کرده است. در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون و به نقل از روابط‌ عمومی ، ساخت سریال هیولا ، سریال جدید مهران مدیری ، با همکاری پیمان قاسم‌ خانی در شبکه نمایش خانگی انجام می شود.

اطلاعیه ساخت سریال هیولا ، سریال جدید مهران مدیری به شرح زیر است:

" سلام. یه هیولا در راه است  ... سریال ۱۵ قسمتی ، با نام هیولا برای شبکه‌ی نمایش خانگی ۱۰ روز است که پیش‌ تولید را آغاز کرده ‌ایم. همکاری دوباره‌ با پیمان قاسم ‌خانی و گروهی فوق ‌العاده از بازیگران و عوامل پشت دوربین که تصور می ‌کنم اثری تحسین ‌برانگیز ساخته شود. از روز ۱۷ آذر ماه تصویربرداری را آغاز می ‌کنیم.

عوامل ساخت سریال هیولا عبارتند از:

طراح و مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم‌ خانی ، نویسنده: امیر برادران، سرمایه ‌گذار: اول مارکت ، تهیه‌ کننده: سید مصطفی احمدی ، کارگردان: مهران مدیری.

بازیگران سریال هیولا عبارتند از:

فرهاد اصلانی ، خودم ، شبنم مقدمی ، گوهر خیراندیش ، شیلا خداداد ، محمد بحرانی ، سیما تیرانداز ، میرطاهر مظلومی ، نیما شعبان ‌نژاد ، ریال عزت ‌الله مهرآوران ، فرزین محدث ، افشین زی نوری ، محسن قاضی‌ مرادی و ... . در خبر بعدی نام تمامی عوامل را خواهم نوشت. سریال هیولا یک کودی اجتماعی فوق‌ العاده است و می‌تواند یک شاهکار باشد. " بر اساس این گزارش ، همکاری مهران مدیری با برادران قاسم‌ خانی از سریال‌ کمدی پاورچین آغاز شد و پس از آن با سریال های شب‌ های برره ، باغ مظفر و مرد هزارچهره ادامه پیدا کرد. در شرایطی که این همکاری چند سالی بود که متوقف شده بود ، خرداد ماه امسال انتشار عکسی مشترک از این هنرمندان در فضای مجازی ، از رفع اختلاف نظرها و حتی همکاری مشترک حکایت داشت.
اما مدیری در حالی از ساخت سریال هیولا برای شبکه نمایش خانگی خبر می‌ دهد که پیش از این معاون سیما ساخت سریال جدید مهران مدیری در تلویزیون را اعلام کرده بود.

نظر شما در مورد عوامل و بازیگران سریال جدید مهران مدیری چیست؟ در مورد آثار قبلی مدیری با همکاری برادران قاسم خانی چه نظری دارید؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. ساخت سریال هیولا - سریال جدید مهران مدیری

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications