ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

زمان فیلم برداری دنباله فیلم یک مکان ساکت به کارگردانی کراسینسکی مشخص شد

جمعه, 19 بهمن, 1397
دنباله فیلم یک مکان ساکت

به گزارش میم ست، به نظر می رسد کمپانی پارامونت کار تولید دنباله فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place) را از اوایل تابستان امسال آغاز کند. فیلم یک مکان ساکت آوریل 2018 اکران شد و توانست نقد های مثبتی از منتقدین دریافت کند و همچنین فروش بسیار خوبی در گیشه داشته باشد بنابراین طبیعی است که کمپانی پارامونت تصمیم بگیرد دنباله این فیلم را بسازد.

بیشتر بخوانید: حضور دواین جانسون به عنوان مجری مراسم اسکار امسال

البته همچنان مشخص نیست که ستارگان فیلم اول، برای بازی در دنباله فیلم یک مکان ساکت باز می گردند یا خیر، اما جان کراسینسکی (John Krasinski) که هم کارگردان این فیلم بود و هم دستیار نویسنده و هم در این فیلم بازی کرده بود، در حال کار بر روی فیلم نامه ای برای دنباله این فیلم است به نظر می رسد که به زودی کار تولید این فیلم آغاز شود و اوایل سال آینده میلادی هم اکران شود.

فیلم یک مکان ساکت، داستان یک دنیای آخر الزمانی را روایت می کرد که به بیگانگان به زمنین حمله کرده بودند و مردم سعی در زنده ماندن در دنیایی داشتند که در آن موجودات به صدا بسیار حساس بوده و به سمت صدا حمله می کردند، پس مردم مجبور بودند برای زنده ماندن بسیار بی سر و صدا زندگی کنند. 

امیلی بلانت، نوح جوپ، میلیسنت سیموندز، کید وودوارد، و لیون راسوم از دیگر بازیگرانی بودند که در کنار جان کراسینسکی در این فیلم بازی کرده و به ایفای نقش پرداخته بودند. این فیلم داستان زندگی خانوداه ابوت را روایت می کرد که علاوه بر تلاش برای زنده ماندن، سعی می کردند فرزندانشان را هم بزرگ کنند. 

بیشتر بخوانید: تصاویر جدیدی از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت منتشر شد

هنوز اطلاعات زیادی از دنباله فیلم یک مکان ساکت منتشر شده است، اما بنابر گفته های کراسینسکی، ممکن است داستان زندگی گروه دیگری از بازماندگان در این فیلم روایت شود. به نظر می رسد که در آینده شاهد اطلاعات بیشتری از دنباله این فیلم و بازیگران آن باشیم.

به گفته خبرگزاری پروداکشن ویکلی، فیلم برداری دنباله فیلم یک مکان ساکت، تابستان امسال، در شمال نیویورک، همان جایی که فیلم اول ساخته شد، آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود که اوایل سال آینده روی پرده سینما ها برود. 

دنباله فیلم یک مکان ساکت دنباله فیلم یک مکان ساکت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications