ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ریچل اسکارسن به جمع بازیگران سریال بت وومن پیوست

یکشنبه, 21 بهمن, 1397
سریال بت وومن

به گزارش میم ست، ماه تیر امسال بود که شبکه CW ساخت سریال بت وومن (Batwoman) را تأیید کرد. این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود و این شخصیت برای اولین‌ بار در آخرین کراس اور در دنیای سینمایی Arrowverse (اروورس) معرفی خواهد شد. مراحل تولید و ساخت سریال بت وومن به‌ خوبی پیش‌ می‌رود و حال در خبری جدید، آنتاگونیست اصلی داستان این مجموعهٔ تلویزیونی معرفی شد.

ریچل اسکارستن که سابقه نقش‌ آفرینی در سریال پرندگان شکاری (Birds of Prey) شبکه The WB را در سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ در کارنامه دارد و در آنجا نقش شخصیت دینا ردموند را ایفا می‌کرد، قرار است در این مجموعهٔ تلویزیونی جدید شبکه CW، نقش شخصیت آلیس، اصلی‌ترین دشمن کیت کین، ملقب به بت‌وومن را ایفا کند.

طبق گزارش سایت دِدلاین، بازیگر فیلم‌هایی چون پنجاه طیف خاکستری (Fifty Shades of Grey) ،بازی مالی (Molly's Game) و  جک بروکز: شکارچی هیولا (Jack Brooks: Monster Slayer) و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی فلش‌پوینت (Flashpoint)، دیو و دلبر (Beauty & the Beast) و حکومت (Reign)، قرار است نقش شخصیت آلیس را که شخصیتی بسیار شرور است و رهبریت گروهی با نام Wonderland Gang را که خود با الهام از داستان «آلیس در سرزمین عجایب» لوئیس کارول به وجود آورده است در دست دارد، بر عهده داشته باشد و دشمن اصلی بت‌وومن خواهد بود.

در داستان‌های کمیک Batwoman، شخصیت آلیس در واقع خواهر دوقلوی کیت کین بوده و نام واقعی وی، الیزابت است، اما بعید به نظر می‌رسد در مجموعهٔ تلویزیونی شبکه CW، آن خط داستانی کامل حفظ شود و تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

روبی رز (Ruby Rose) قرار است نقش یت وومن/کیت کین را در سریال بت وومن بازی کند. گفتنی است حضور سه بازیگر دیگر برای بازی در نقش‌ های کلیدی در قسمت پایلوت این سریال تأیید و اعلام شده است. طبق خبری که دِدلاین منتشر کرده بود، مگان تندی با سابقه بازی در سریال تین ولف (Teen Wolf)، کامروس جانسون با سابقه بازی در سریال لوک کیج (Luke Cage) و نیکول کانگ با سابقه بازی در سریال شما (You)، سه بازیگری هستند که به روبی رز در قسمت پایلوت سریال Batwoman اضافه‌ شده‌اند.

سریال بت وومن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications