ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فحش دادن رابرت دنیرو در مراسم جوایز تونی 2018 به ترامپ ! + ویدئو

دوشنبه, 21 خرداد, 1397
رابرت دنیرو در مراسم جوایز تونی 2018
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، رابرت دنیرو در مراسم جوایز تونی 2018 (2018 Tony Awards) که شب گذشته یعنی یکشنبه شب برگزار شد حضور پیدا کرد و در اواخر مراسم سخنرانی کوتاهی داشت. وی سخنرانی خود در این مراسم سه ساعته را که مستقیما از شبکه CBS پخش می شد ، اینگونه آغاز کرد : " در اول می خواهم بگویم ، "لعنت به ترامپ" (F—k Trump)، دیگر نمی گویم مرگ بر ترامپ ، جمله درست این است : " لعنت به ترامپ".  این جمله رابرت دنیرو در مراسم جوایز تونی 2018 ، در ابتدا با خنده حاضرین همراه بود ، سپس با تشویق و دست زدن ادامه پیدا کرد و طولی نکشید که تمامی حاضرین روی پاهای خود ایستاده بودند و دنیرو را تشویق می کردند. بازیگر بزرگ و خارق العاده سینما در ادامه بیان کرد : " در این زمان های خطرناک، شما رای های خود را در صندوق می اندازید ، همیشه برای حقیقت ، شفافیت و صداقت در دولت مبارزه می کنید ، اما آیا این چیزی است که ما هم اکنون به آن احتیاج داریم. " رابرت دنیرو در مراسم جوایز تونی 2018 رابرت دنیرو (Robert De Niro) چند روز پیش از حضور در مراسم جوایز تونی 2018 ، در مراسم جوایز نویسندگی جیمی و رزماری برسلین (Jimmy and Rosemary Breslin Writer Awards) برای دانش آموزان دبیرستانی نیز سخنرانی کرده بود. وی در آنجا ترامپ را با صفات "دروغگوی مادرزاد" و " سنگدل ، بی روح ، بدون احساس مسئولیت رفتاری ، سوء استفاده گر و فریبکاری حرام زاده " خطاب کرده بود. او همچنین رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا را با کسانی چون آدولف هیتلر (Adolf Hitler) مقایسه کرده بود. بیشتر بخوانید: جایزه بهترین فیلم و کارگردانی برای فیلم کوتاه سکوت / فیلم اعتراضی به ترامپ از جشنواره آمریکایی جایزه گرفت !

شما می توانید ویدئوی سخنرانی رابرت دنیرو در مراسم جوایز تونی 2018 را در زیر مشاهده نمایید.

نظر شما در مورد سخنرانی رابرت دنیرو در مراسم جوایز تونی 2018 چیست ؟ در مورد مقایسه کردن ترامپ با هیتلر چه نظری دارید ؟ نظرات خود در این مورد را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • دانی
    دانی

    6 سال پیش

    دنیروشخصیت زشت و بی اخلاق خود را نشان داد، از هالیوود همین را میتوان انتظار داشت، در یک همایش هنری که میلیونها نفر میبینند، بسیار وقیحانه و بدور از شان انسان است که این کلمه گفته شود، بعد واعظ اخلاق و عدالت میشود، اگر کسی حرفی در مخالفت با سیاستمداری دارد ، اشکالی ندارد و باید نقد آزاد باشد ولی نفرت و زشت گویی بسیار بد است، اگر کسی حتی بسیار مودبانه ، حرفی در مخالفت با همجنسباز بکوید، همین آقایان او را متهم به نفرت پراکنی می کنند و چنان بلائی به سر او بیاورند که شغل و ابرو را از دست داده و فرار بکند، چقدر سطح کلاس این مراسم پایین آمده و اشخاص به ظاهر شیک و با کلاس از یک فحش ناموسی در یک همایش هنری چنان شاد و هیجان زده میشوند که به افتخار فحش زشت ناموسی گوینده را که از مشهورات جهان است تشویق میکنند، چقدر فاجعه است وضع الگوهای جامعه، شرم باد بر اینها، هنرپیشه خوب بودن اصلا دلیل بر انسان بودن نیست، این بی شرم هنوز نمی داند که فرق چاله میدان و همایش رسمی هنری چیست، و در جمع رعایت ادب و اخلاق را اصلا نمی داند، متاسفم برای او که بهش علاقه داشتم و انسان میدانستم،


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications