ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه / همکاری مرد عنکبوتی با ساموئل ال جکسون!

سه شنبه, 20 آذر, 1397
خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه
به گزارش میم ست ، خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) منتشر شده است. در دنباله جدید سری فیلم های مرد عنکبوتی شاهد سفر این کاراکتر به نقاط دور از زادگاهش خواهیم بود و به نظر می رسد که شکار میستریو (با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)) تنها دغدغه او در این سفر نخواهد بود. کمپانی های سونی و مارول سرانجام جزئیاتی را در مورد داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه منتشر کرده اند. در ابتدا بسیاری تصور می کردند که بازاریابی برای این فیلم باعث لو رفتن داستان فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) شود اما با توجه به اخبار اخیر داستان این فیلم ارتباطی به دنباله ی جدید سری فیلم های انتقام جویان ندارد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، وبسایت روسی مربوط به اطلاعیه های استودیو های والت دیزنی و سونی پیکچرز خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه را منتشر کرده است. با توجه به خلاصه رسمی منتشر شده ، تلاش پیتر پارکر (با بازی تام هالند (Tom Holland)) برای متمایز کردن زندگی عادی خود از زندگی ابرقهرمانیش باز هم شکست می خورد و نیک فیوری (با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)) و سازمان مرموزش ، پارکر را برای کمک به دستگیری گروهی جدیدی از افراد خبیس به خدمت می گیرند.

خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه به شرح زیر است:

"پیتر پارکر و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به اروپا سفر می کنند. با اینکه دوستانش به سختی زمانی برای استراحت پیدا می کنند ، پیتر مجبور می شود تا با کمک به نیک فیوری برای پرده برداری از راز موجوداتی موافقت کند که بلایا و ویرانی های طبیعی در سراسر قاره پدید می آورند."
لازم به ذکر است که فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه برای انتشار در تاریخ پنجم جولای 2019 مصادف با 14 ام تیرماه 1398 برنامه ریزی شده است.

نظر شما در مورد خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications