ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حمید فرخ نژاد: فیلم خانم یایا برای سینمای هنر و تجربه مناسب ‌تر است!

شنبه, 26 آبان, 1397
فیلم خانم یایا
به گزارش میم ست ، حمید فرخ نژاد بازیگر فیلم خانم یایا که سطح نازل آن با اعتراض گسترده تماشاچیان مواجه شده است، این فیلم را برای سینمای هنر و تجربه مناسب ‌تر دانست. فیلم خانم یایا از جمعه هفته گذشته به سینما های ایران آمد ، فیلمی که بر کمدی نبودن آن در شعار خود تأکید دارد اما از بازیگران ژانر کمدی بهره برده است. جدیدترین ساخته عبدالرضا کاهانی از سوی تماشاچیان به عنوان ضعیف‌ ترین ساخته او لقب گرفته و موجی از نارضایتی را در میان مخاطبان به همراه داشته است. شوخی‌ های سطحی و بداهه در کنار از‌ هم‌ گسیختگی فیلمنامه و داستان بی‌ سرو‌ته فیلم خانم یایا باعث شده است تا از سوی تماشاچیان به عنوان یکی از جدی ‌ترین نامزدهای کسب عنوان بدترین فیلم سال ۹۷ مطرح شود. حتی بازی بازیگران مطرح و خوش نقش کمدی در فیلم خانم یایا کمکی به نجات فیلم نکرده است. نه تنها تماشاچیان که سینماگران هم بر ضعیف بودن این فیلم صحه گذاشته اند. به عنوان نمونه، رئیس هیئت مدیره شورای عالی تهیه‌ کنندگان در مورد فیلم خانم یایا بیان کرده است:
"فیلم خانم یایا به دلیل حضور بازیگران مطرح سینمای کمدی وارد سالن می‌شود و فیلم دلخواه خود را نمی‌یابد. این موضوع به سابقه و برند بازیگران کمدی این فیلم لطمه می‌زند."
در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، موج اعتراض ‌ها باعث شد تا حمید فرخ‌ نژاد بازیگر خوب سینمای کشورمان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در صفحه رسمی اینستاگرام خود بنویسد:
"ساخت فیلم ‌های متفاوت و تجربه‌ گرایانه و خارج از نورم سینمای رایج چیز بد یا عجیبی نیست و همکاری با این نوع فیلم‌ ها افساد فی ‌الارض محسوب نمی‌گردد!"
وی ادامه داده است:
"قدر مسلم در این مورد، مشکل از آنجا ناشی می‌شود که فیلم‌های با رویکرد خاص نباید در مجرای سینمای رایج اکران بشوند، تماشاگر عام عادت به دیدن این نوع نگاه ندارد، برای دیدن این قبیل فیلم‌ها جاهایی مثل سینمای هنر و تجربه با تماشاگران خاص خودش مناسب ‌تر است."
حمید فرخ ‌نژاد با بیان اینکه به عنوان بازیگر نقشی در اکران نامناسب فیلم ندارد، افزوده است:
"جهت اطلاع عرض کنم بازیگران برای فیلم‌های صرفاً طنز به نسبت این نوع فیلم‌ها به لحاظ مالی بیشتر منتفع می‌شوند که صد البته حق بدهید که نابلد آن کار هم نیستیم!"
این بازیگر خوب سینما خطاب به تماشاچیان که به شدت از فیلم خانم یایا انتقاد می‌کنند، اظهار کرد:
"اینکه روحیه مطالبه ‌گری و بازخواست در بین تماشاگران سینما به وجود آمده؛ خیلی خیلی اتفاق خوب و ارزنده ‌ای است و ای کاش بیشتر در دایره ادب باشد و همه ‌مان اینقدر در همه مورد عصبی نباشیم ... این حجم از عصبانیت برای قلب جامعه خوب نیست!"

نظر شما در مورد فیلم خانم یایا و نحوه نقش آفرینی بازیگران آن چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلم خانم یایا فیلم خانم یایا فیلم خانم یایا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications