ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حضور بازیگر فیلم The Hobbit در فیلم Aquaman

سه شنبه, 18 مهر, 1396
Aquaman

گراهام مک‌تاویش، بازیگر و صداپیشه بریتانیایی که بسیاری از علاقمندان سینما وی را با بازی در مجموعه سه‌گانه The Hobbit (هابیت) به یاد دارند، اعلام کرد که در فیلم Aquaman (آکوامن) جیمز وان حضور خواهد داشت. در حالی کهکمپانی برادران وارنر این روزها درگیر فیلم Justice League (لیگ عدالت) و آماده شدن برای اکران این فیلم ابرقهرمانی است، به طور همزمان بر روی پروژه بعدی دی‌ سی نیز کار کرده و فیلم Aquaman مراحل ساخت خود را طبق برنامه از پیش تعیین‌شده جلو می‌برد. اکثر مراحل فیلمبرداری فیلم جدید کمپانی دی‌سی امسال در کشور استرالیا و با نظارت و کارگردانی جیمز وان انجام شده است. بیشتر مراحل ساخت فیلم Aquaman در پشت پرده انجام شد و بازیگران و سازندگان نیز اجازه نداشتند صحبت زیادی در مورد فیلم جدید دی‌سی داشته باشند و از همین رو خبرهای معدودی از مراحل ساخت این فیلم به بیرون درز کرد و بسیاری از جزئیات فیلم هنوز مشخص نشده است.

اطلاعات چندانی از داستان فیلم Aquaman در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که احتمالاً شاهد حمله بلک مانتا به قلمروی فرمانروایی آرتور کری/ آکوامن خواهیم بود. با این حال هنوز بخش‌های زیادی از داستان این فیلم مشخص نیست و احتمالاً بازیگران دیگری نیز به لیست بازیگران فیلم جیمز وان اضافه خواهند شد.

گراهام مک‌تاویش در اکانت توییتر خود این موضوع را اعلام کرد که وی ایفاگر نقش شخصیتی مخفی و مرموز در فیلم Aquaman خواهد بود. بیشتر طرفداران سینما گراهام مک‌تاویش را با بازی در نقش شخصیت دوالین سه‌گانه The Hobbit پیتر جکسون به خاطر دارند. وی در سریال Preacher (واعظ) شبکه AMC نیز به نقش‌آفرینی پرداخته است. همچون دیگر بازیگران و عوامل سازنده فیلم Aquaman، گراهام مک‌تاویش نیز مشمول قانون زیاد صحبت نکردن در مورد فیلم جدید دی‌سی شده است، ولی خب به‌زودی نقش وی اعلام خواهد شد و از آنجایی که طرفداران نیز علاقه زیادی به پیش‌بینی چنین خبرهایی دارند، بسیاری حدس زده‌اند که گراهام مک‌تاویش احتمالاً نقش یکی از قدرتمندترین دوازده ایزد المپ‌نشین، یعنی ایزد دریا، پوزئیدون را در فیلم Aquaman ایفا خواهد کرد.

گراهام مک‌تاویش پیش از این سابقه همکاری با جیمز وان را نداشته است و بعید است جیمز وان وی را برای بازی در نقشی فرعی و کوتاه در نظر گرفته باشد. گراهام مک‌تاویش رابطه بسیار خوبی با کمپانی برادران وارنر دارد و علاوه بر همکاری در سه فیلم مجموعه The Hobbit، در سال ۲۰۱۵ در فیلم Creed (کرید) به کارگردانی رایان کوگلر، محصول کمپانی برادران وارنر نیز حضور داشته است. وی در این فیلم نقش تامی هالیدی را بر عهده داشت. در مجموع باید گفت که کمپانی برادران وارنر رابطه بسیار خوبی با این بازیگر بریتانیایی دارد و چندان جای تعجب ندارد که وی را در نقشی مهم در فیلم ابرقهرمانی Aquaman و احتمالاً دیگر فیلم‌های مرتبط با این مجموعه ببینیم.

گراهام مک‌تاویش در حال حاضر آخرین بازیگری است که به فیلم جدید کمپانی دی‌سی اضافه شده. از دیگر فیلم‌های این بازیگر می‌توان به For Queen and Country (برای ملکه و کشور)، Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات) و فیلم Plastic (پلاستیک) اشاره کرد. آخرین نقش‌آفرینی گراهام مک‌تاویش بر روی پرده سینما، مربوط به فیلم The Finest Hours (بهترین ساعات) کریگ گیلسپی می‌شود. این فیلم در مجموع مورد پسند منتقدان قرار گرفت، ولی در گیشه با شکست مواجه شد و با وجود بودجه ساخت ۸۰ میلیون دلاری، تنها ۵۰ میلیون دلار فروش داشت. از دیگر بازیگران معروف این فیلم می‌توان به کریس پاین، کیسی افلک، بن فاستر، اریک بانا و جان اورتیز اشاره داشت.

 در فیلم Aquaman، جیسون موموآ ایفاگر نقش شخصیت آکوامن خواهد بود، این ابرقهرمان، فرمانروای آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کرهٔ زمین است و به‌عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعت باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی است. از هنرپیشگانی که در کنار جیسون موموآ حضور دارند می‌توان امبر هِرد در نقش میرا، نیکول کیدمن در نقشه ملکه آتلانا، پاتریک ویلسون در نقش اُرم و دولف لاندگرن در نقش پادشاه نیریوس را نام برد. یحیی عبدل‌المتین هم در نقش بلک مانتا، آنتاگونیست اصلی این فیلم حضور خواهد داشت. ویلیام دفو نیز در فیلم Aquaman و همچنین فیلم مورد انتظار Justice League، نقش والکو، دانشمند نابغه‌ آتلانتیسی را ایفا خواهد کرد.

فیلم Aquaman در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

Aquaman

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications