ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حذف شوخی ددپول با دیزنی در فیلم Deadpool 2

شنبه, 15 اردیبهشت, 1397
ددپول
به گزارش میم ست، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) تهیه کننده و ستاره فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) اعلام کرد که فیلم دارای سکانسی شامل شوخی ددپول با کمپانی والت دیزنی بود که کمپانی او را مجبور کرد این صحنه را حذف کند. فیلم اول ددپول اوایل سال 2016 و پس از سالها گیر افتادن در جهنم تولید، بالاخره اکران شد و توانست نظر هوادارن را به خود جلب کند. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمایی هالیوود، موفقیت های فیلم Deadpool باعث شد تا فاکس فیلم دوم را هم بسازد. بیشتر بازیگران فیلم اول نیز در این فیلم حضور دارند، بازیگران جدیدی نیز در نقش کاراکتر های محبوب کمیک بوکی از جمله کیبل با بازی جاش برولین (Josh Brolin) و دومینو با بازی زازی بیتز (Zazie Beetz) به ددپول 2 اضافه شده اند. به لطف تریلری که از این فیلم منتشر شده است می دانیم که دقیقا چه کسانی در گروه ایکس فورسی که وید ویلسون جمع آوری کرده است حضور دارند. اخیر نیز ستاره ی این فیلم اعلام کرده است که صحنه ای از این فیلم حذف شده است. رینولدز در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی اعلام کرد که صحنه شوخی اش با دیزنی حذف شده است.
"این برای من خیلی سخت بود چون سکانس جالبی در فیلم وجود داشت که اکنون دیگر نیست، احتمالا حتی من این اجازه را ندارم که راجع به آن صحبت کنم اما کمپانی مرا مجبور کرد که آن را حذف کنم اما الان که دوباره به موضوع نگاه می کنم به نظر می رسد تصمیم بسیار عاقلانه ای بوده است."
قرارداد بین دیزنی و فاکس به یکی از بحث های داغ بین هواداران فیلم های مارول تبدیل شده است و همه مشتاق اند تا بدانند بالاخره مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز به دنیای سینمایی مارول می پیوندند یا خیر. با این حال این قرار داد هنوز نهایی نشده و مدتی طول می کشد تا جهش یافته های دنیای ایکس من به MCU بپیوندند. همچنین کوین فایگی نیز گفته است که این قرارداد تاثیری روی فیلم های فاز سوم مارول نخواهد گذاشت و جزئیات فاز چهارم نیز هنوز نامشخص است و شاید X-Men در فاز چهارم به دنیای سینمایی مارول اضافه شوند. رایان رینولدز نیز در این رابطه اظهار داشت: "من واقعا چیزی در این باره نمی دانم. باب ایگر هم گفته است که فضای زیادی برای حضور شخصیت هایی با درجه سنی R همچون ددپول در این دنیای سینمایی وجود دارد اما فکر نمی‌ کنم که دیزنی فاکس را برای حذف و برچیدن این فیلم‌ ها یا چیزی شبیه به آن خریده باشد. به نظر من دیزنی فاکس را خرید تا بتواند زرادخانه‌ ای از این فیلم‌ ها داشته باشد." فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) در تاریخ 18 می (28 اردیبهشت) امسال اکران خواهد شد. ددپول ددپول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications