ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حداقل یک دنباله دیگر از پیشتازان فضا ساخته خواهد شد

یکشنبه, 26 فروردین, 1397
پیشتازان فضا
آینده مجموعه فیلم های پیشتازان فضا (Star Trek) ممکن است هنوز مشخص نباشد ولی زکری کینتو (Zachary Quinto) ستاره این فیلم مطمئن است که پارامونت خیلی علاقه دارد یک فیلم دیگر با عواملی متفاوت بسازد.

پیشتازان فضا  به کارگردانی جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) در سال 2009 با موفقیت برای سینما بازسازی شد. جی. جی. آبرامز همچنین پیشتازان فضا به سوی تاریکی (Star Trek Into Darkness) را نیز در سال 2013 ساخته بود. هر دو فیلم آبرامز هم از لحاظ اقتصادی و هم ازنظر منتقدین بسیار موفق بود.

بعد از اینکه آبرامز برای ساخت فیلم علمی تخیلی جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (Star Wars: The Force Awakens) مشغول به کار شد جاستین لین (Justin Lin) برای ساخت سومین دنباله مجموعه یعنی فراتر از پیشتازان فضا (Star Trek Beyond) در سال 2016 انتخاب شد.

فراتر از پیشتازان فضا نیز از نظر منتقدین بسیار موفق بود ولی در باکس آفیس موفقیت چندانی کسب نکرد. به همین دلیل ساخت دنباله بعدی زیر سوال رفت. شایعات زیادی در مورد اینکه پارامونت چه تصمیمی برای این مجموعه می گیرد، وجود دارد. جالب توجه ترین این شایعات این است که کوئتین تارانتینو (Quentin Tarantino) دنباله بعدی پیشتازان فضا را خواهد ساخت. ولی این تنها پیش بینی موجود نیست.

مصاحبه با کینتو

هنوز به طور رسمی مشخص نیست که چه اتفاقی برای فیلم بعدی پیشتازان فضا خواهد افتاد، اما زکری کینتو معتقد است پارامونت مصمم است که ساخت این مجموعه را ادامه دهد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود او در مصاحبه ای گفت که پارامونت قصد دارد حداقل یک فیلم دیگر بسازد.

"چه تصمیمی برای این مجموعه فیلم گرفته می شود؟ دقیق نمی توانم بگویم. ولی می دانم که صحبت های زیادی در موردش وجود دارد. و می توانم بگویم که حداقل برنامه برای ساخت یک فیلم دیگر وجود دارد." کینتو همچنین در مورد هیجانش برای کار با تارانتینو در فیلم پیشتازان فضا بیان کرد: "اوه، خیلی این تجربه رو دوست دارم. همه ما ما ازش استقبال می کنیم. من از فیلم اول تارانتینو که فکر کنم سگ های انباری (Reservoir Dogs) بود، طرفدارش بوده ام. من همیشه داستان های منحصر به فرد او را ستایش می کردم. و فکر می کنم حضور او در دنیای پیشتازان فضا مثل یک رویاست. قطعا خیلی فوق العاده می شود." پیشتازان فضا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications