ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حامد بهداد در اولین عکس فیلم قصر شیرین / قصر شیرین به جشنواره فیلم فجر می رود!

پنجشنبه, 26 مهر, 1397
اولین عکس فیلم قصر شیرین
به گزارش میم ست ، اولین عکس فیلم قصر شیرین منتشر شده است. رضا میرکریمی جدیدترین فیلم خود را از نیمه مهر جلوی دوربین برده و قرار است آن را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده کند. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، حامد بهداد را در اولین عکس از فیلم قصر شیرین مشاهده می کنیم. به نقل از روابط عمومی فیلم، این فیلم داستانی اجتماعی دارد.

بازیگران اصلی فیلم قصر شیرین عبارتند از:

حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، یونا تدین و نیوشا علیپور. فیلمنامه فیلم قصر شیرین توسط محسن قرائی و محمد داودی بر اساس طرحی از سیدرضا میرکریمی نوشته شده و از ۱۶ مهر ماه در یاسوج جلوی دوربین رفته است. فیلم سینمایی دختر آخرین فیلمی بود که میرکریمی در مقام کارگردان جلوی دوربین برده بود و در جشنواره فیلم فجر ۳۴ به نمایش درآمد.

عوامل تولید فیلم قصر شیرین عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: سیدرضا میرکریمی ، نویسندگان: محسن قرائی و محمد داودی ، مجری طرح و مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی ، برنامه‌ ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عسگری ، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی ، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی ، صدابردار: سعید بجنوردی ، طراح گریم: محمود دهقانی ، عکاس: حافظ احمدی.

اولین عکس فیلم قصر شیرین را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد این فیلم و دیگر فیلم های حامد بهداد چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. اولین عکس فیلم قصر شیرین

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications