ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جزییاتی از داستان فصل جدید سریال Arrow مشخص شد

یکشنبه, 9 مهر, 1396
Arrow

به گزارش فیلم‌نیوز به نظر می رسد که فصل ۶ سریال Arrow قرار است به موضوعات بسیاری بپردازد که شامل تحقیق اف بی آی در مورد فعالیت های الیور، بازگشت ویجلانتی و جستجو برای پسر اسلید ویلسون به نام جو می باشد. در قسمت پایانی فصل ۵، الیور در نهایت در مبارزه ای نهایی با شرور بزرگ فصل یعنی پرومیتئوس قرار گرفت. به جای شکست دادن این شرور به همان روش سنتی ابر قهرمانی، الیور قادر نبود که پرومیتئوس را از رسیدن به خواسته اش باز دارد.

پرومیتئوس انفجاری در جزیره لیان یو به راه انداخت. اگر چه انفجار به معنای کشته شدن تمام کاراکتر های حاضر در جزیره نیست ولی انتظار می رود که این موضوع عواقب بیشتری داشته باشد که در آن به نحوی الیور مجبور می شود تا پسرش را بزرگ کند. نبرد لیان یو همچنین سبب بازگشت یکی از شخصیت های شرور اصلی از فصل ۲ یعنی deathstroke شد. الیور در عوض کمک دث استروک برای شکست دادن پرومیتئوس، به او قول داد که در پیدا کردن پسرش کمکش کند.

Arrow

حال در طی گزارشی، تعدادی جزییات داستانی که پیش روی تیم Arrow در فصل ششم قرار دارد آشکار شده است. همانطور که مامور اف بی آی ساماندرا واتسون (سیدل نول) به طرز خطرناکی به کشف راز الیور نزدیک می شود، الیور خود را بیشتر و بیشتر در مشکل می یابد.

یکی از مدیران اجرایی سریال Arrow یعنی وندی میرکل تایید کرده است که ویجلانتی، شخصیت شرور فصل ۵ سریال در فصل جدید ماسک خود را بر خواهد داشت تا ارتباطی بسیار شخصی با یکی از اعضای تیم ارو را آشکار کند. وی همچنین به داستانی بسیار استثنایی اشاره کرده که الیور را در حفظ قول خود و کمک کردن به اسلید برای پیدا کردن پسرش نشان می دهد. این داستان همچنین با وضعیت الیور با پسر خودش نیز گره می خورد.

Arrow Arrow

پخش فصل ۶ سریال ارو از تاریخ جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications