ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جزئیات داستان فیلم احضار 3 فاش شد!! / پرونده ی قتل مرموز سال 1981!

پنجشنبه, 29 آذر, 1397
جزئیات داستان فیلم احضار 3
به گزارش میم ست ، جزئیات داستان فیلم احضار 3 (The Conjuring 3) فاش شده است. کارگردانی این دنباله را مایکل چاوز (Michael Chaves) بر عهده دارد که بتازگی سکان کارگردانی فیلم نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona) را نیز در دست داشته است. تهیه کنندگی این فیلم را هم جیمز وان (James Wan) کارگردان دو قسمت قبلی سری فیلم های احضار، بر عهده دارد. سری فیلم های احضار براساس داستان های واقعی و دو محقق موضوعات فراطبیعی به نام های اد و لورین وارن (با بازی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga)) می باشند. تا به اینجا داستان های عروسک تسخیرشده آنابل ، خانواده پرون و روح خبیث آنفیلد در فرانشیز احضار به تصویر کشیده شده اند. حال در قسمت سوم این سری فیلم ها به جای شکست اهریمن ها ، داستان فیلم به اثبات حضور آنها در دادگاه متمرکز خواهد بود. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، جیمز وان در مصاحبه ای با سایت Bloody Disgusting ، داستان فیلم احضار 3 را فاش کرد. او در این مصاحبه سری فیلم های احضار را مادر فرانشیز احضار خواند و بیان کرد که :
"باید فیلم های احضار وفاداری خود به داستان های واقعی را حفظ کنند."
وی افزود:
"اسپین آف های فرانشیز احضار جایی هستند که ما به داستان های تخیلی و چیزهای عجیب و خارق العاده می پردازیم."
او در ادامه طرح کلی داستان فیلم احضار 3 را فاش کرد و بیان کرد که این فیلم بر یک پرونده قتل متمرکز است که در آن تسخیر اهریمن به عنوان دفاع از قاتل استفاده می شود.

جیمز وان در مورد داستان فیلم احضار 3 گفت:

"فیلم احضار 3 لزوما بر اساس مصنوعات نیست ، بلکه براساس یکی از پرونده های خانواده وارن می باشد ... این فیلم در مورد مردی است که به اتهام قتل به دادگاه می رود. من فکر می کنم که این اولین بار در تاریخ آمریکا است که وکیل مدافع از موضوع تسخیر توسط یک اهریمن به عنوان دلیل یا شاید هم بهانه برای دفاع از موکل خود استفاده می کند."
باتوجه به جزئیاتی که جیمز وان فاش کرد ، بنظر واضح است که داستان فیلم احضار 3 براساس پرونده قتل مرموز در سال 1981 و محاکمه آرن چین جانسون (Arne Cheyenne Johnson) می باشد. جانسون در آن سال متهم به ارتکاب قتل درجه یک و کشتن صاحب خانه خود به نام آلن بونو با چاقو بوده است. عکس او را می توانید در پایین مطلب مشاهده کنید. جزئیات داستان از این قرار است که قبل از این قتل ، خانواده کودکی 11 ساله به نام دیوید گلاتزل از وارن ها برای خارج کردن یک اهریمن از بدن او درخواست کمک می کنند. جانسون در دفاع از خود در دادگاه ادعا کرد که این اهریمن پس از فرار از بدن آن پسربچه ، بدن او را تسخیر کرده و او را وادار به قتل صاحب خانه اش کرده است. این پرونده بعدها به پرونده ی "اهریمن مرا وادار به این کار کرد" مشهور شد.

نظر شما در مورد جزئیات داستان فیلم احضار 3 چیست؟ آیا جانسون در مورد تسخیرشدن توسط یک اهریمن حقیقت را گفته بود؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. جزئیات داستان فیلم احضار 3 جزئیات داستان فیلم احضار 3 جزئیات داستان فیلم احضار 3

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications