ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت / زمان پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

جمعه, 16 آذر, 1397
تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت
به گزارش میم ست ، در تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) سرانجام می توانیم نیم نگاهی به جنگ بزرگی بیاندازیم که عنوان سری رمان های جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) یعنی نغمه آتش و یخ (A Song of Ice and Fire) به آن اشاره می کند. داستانی که از ماه آوریل سال 2011 تا به امروز به یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین سریال های ساخته شده تبدیل شد و حالا در ماه آوریل سال 2019 اولین قسمت از آخرین فصل این سریال روی آنتن خواهد رفت.

هشدار! پاراگراف زیر پایان فصل 7 سریال بازی تاج و تخت را فاش (اسپویل) می کند!

در پایان فصل 7 سریال بازی تاج و تخت دیدیم که نایت کینگ یا پادشاه شب و رهبر زامبی ها یکی از اژدهایان دنریس تارگرین (Daenerys Targaryen) را از زیر یخ بیرون کشید و کنترل آن را به دست گرفت. او با استفاده از این اژدها دیوار یخ و تلسم و جادوی آن را شکست و با ارتش بزرگ مردگان خود به سمت وینترفل حرکت کرد.
تا امروز جزئیات زیادی در مورد اتفاقات فصل 8 سریال بازی تاج و تخت منتشر نشده است و می دانیم که این فصل تنها از 6 قسمت تشکیل شده ولی در این قسمت ها اتفاقات بزرگی از جمله جنگ بین انسانها و مردگان روی خواهد داد. علاوه بر این یکی از ستارگان این سریال بیان کرده است که این فصل و نحوه پایان داستان ، طرفداران سریال را به دو دسته تقسیم خواهد کرد. نبرد بین اژدهایان دنریس تارگرین و پادشاه شب هم بدون شک یکی از صحنه های دیدنی این فصل خواهد بود. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، شبکه HBO تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت منتشر کرده است. این تیزر تریلر بیشتر بر عنوان رمان های جورج آر آر مارتین یعنی "نغمه آتش و یخ" و نبرد سهمگین بین آنها متمرکز است که البته موضوع اصلی سریال نیز می باشد. اگر کمی به جزئیات تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت دقت کنیم ، میبینیم یخ که نماد ارتش مردگان و پادشاه شب است ، از نماد گرگ (نماد خانواده استارک و وینترفل) عبور می کند و آن را هم تبدیل به یخ می کند و در سمت دیگر آتش که نماد دنریس تارگرین و اژدهایان اوست ، نماد شیر (نماد لنیسترها) را به آتش کشیده و به سمت شمال حرکت میکند و سپس با یخ مواجه می شود. این موضوع کمی تامل برانگیز است و می توان نتایج مختلفی از آن گرفت اما تا شروع پخش و دیدن سریال این ها چیزی جز حدس و گمان نیستند. پیش بینی های خود در این مورد را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که زمان پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت در ماه آوریل 2019 مصادف با فروردین و اردیبهشت ماه 1398 می باشد و از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست. در صورت انتشار زمان دقیق سریعا در سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت :

نظر شما در مورد فصل 8 سریال و جزئیات این تیزر تریلر چیست؟ آیا آتش بر یخ پیروز خواهد شد یا بالعکس؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.
تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت
تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

مطالب مرتبط :

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications