ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تصویر جدیدی از قسمت سوم فیلم جان ویک منتشر شد

یکشنبه, 16 دی, 1397
تصویر جدیدی از قسمت سوم فیلم جان ویک منتشر شد

به گزارش میم ست، کمپانی لاینزگیت به تازگی  تصویر جدیدی از قسمت سوم فیلم جان ویک یعنی فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور جان ویک هستیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، تصویر جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم) منتشر شده است. به‌تازگی وب‌سایت USA Today  تصویر جدیدی از قسمت سوم فیلم جان ویک را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور جان ویک با بازی کیانو ریوز و شخصیت آنجلیکا هیوستون هستیم که این شخصیت او با لقب کارگردان شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: انتشار عکس جدید فیلم جان ویک ۳: پارابلوم/ بازیگر برنده چندین دوره اسکار در مقابل کیانو ریوز!

این شخصیت جدید روما روسکا نام دارد و مدتی پیش تصویر دیگری از این صحنه توسط امپایر منتشر شده بود و حال این تصویر، نمای متفاوت دیگری از این صحنه را به ما ارائه می‌دهد که جان ویک به دنبال کمک گرفتن از روما روسکا است. او در حال حاضر شخصی تحت تعقیب توسط همکاران سابق خود است و جایزه کشتن جان ویک ۱۴ میلیون دلار تعیین شده است. ماه گذشته نیز مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود دو تصویر رسمی جدید از فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرده بود. 

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که قسمت سوم فیلم جان ویک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید : نقد و بررسی Black Mirror: Bandersnatch ؛ اختیار یا بی اختیاری؟ مسئله این است!

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود که طی این ماه اولین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شود.

ادامه می توانید این تصویر جدید را مشاهده کنید :

قسمت سوم فیلم جان ویک

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications