ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاریخ احتمالی پخش فصل چهارم سریال ریک و مورتی مشخص شد

چهارشنبه, 8 فروردین, 1397
ریک و مورتی

تقریبا اکتبر سال 2017 بود که فصل سوم سریال انیمیشنی ریک و مورتی به پایان رسید و از آن زمان تا حالا هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل چهارم این سریال اعلام نشده است. خبر های جدید حاکی از آن است که گروه تولید این سریال و شبکه پخش کننده آن به مشکل برخورده اند و همین موضوع باعث بلاتکلیفی این سریال پر مخاطب شده است.

به گزارش میم ست، با توجه به این که تاریخ پخش فصل چهارم سریال پر مخاطب ریک و مورتی (Rick and Morty) و حتی ساخت آن (!) در هاله ای از ابهام قرار دارد، سوالی که هر طرفدار این سریال انیمیشنی می پرسد این است که زود ترین تاریخ ممکن برای پخش این سریال چه تاریخی است؟

در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، ریک و مورتی سریالی انمیشنی و با مفاهیم علمی-تخیلی و کمدی و تقریبا شبیه به انیمیشن های فمیلی گای (Family Guy) و پارک جنوبی (South Park) است که توسط دن هارمون (Dan Harmon) و جاستین رویلند (Justin Roiland) ساخته شده است. فصل سوم و بسیار موفق این سریال در اواخر اکتبر سال 2017 به پایان رسید و از آن زمان تا حالا هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل چهارم این سریال اعلام نشده است.

حتی دن هارمون در صفحه رسمی توییتر شخصی خود اعلام کرد که هنوز فصل چهارم سریال ریک و مورتی سفارش ساخت نگرفته است حتی رویلند نیز اعلام کرده بود که مذاکرات آنها با شبکه پخش کننده به مشکل خورده است و شرایط از آنچه که فکر می کردند پیچیده تر شده است.

به نظر می رسد که هارمون به نوعی اظهار داشته است که هنوز به طور رسمی کار ساخت فصل چهارم آغاز نشده است که باعث می شود همچنان این سوال "چقد زود می توانیم این سریال را مشاهده کنیم ؟" پا برجا باقی بماند. برای پاسخ دادن به این سوال فاکتور های بسیار زیادی باید در نظر گرفته شوند.

از طرفی به نظر می رسد که هارمون از اینکه مذاکرات برای قرارداد فصل چهارم این سریال به بن بست خورده است نگران نیست. اما همه مشتاق اند که فصل چهارم ریک و مورتی دوباره به خط تولید بازگردد، و هیچ راهی هم نیست که این امر بدون هارمون و رویلند محقق شود. در بهترین حالت، اگر مذاکرات در آینده ای نزدیک به نتیجه برسد آنها مجبورند که نویسندگان و اتاق آنها را دوباره فراهم کنند که قبلا هارمون گفته بود این کار، کار بسیار سختی است چرا که از زمانی که سریال به پایان رسید دیگر آن اتاق در دسترس نیست.

اوایل سال 2018 بود که رایان ریدلی (Ryan Ridley) نویسنده این سریال گفته بود که احتمالا اواخر سال 2019 شاهد پخش فصل چهارم این سریال باشیم، آن زمان مشکل سریال درگیری بین گروه تولید و شبکه پخش کننده این سریال بود که رفع شد و حالا با توجه به مشکلات پیش آمده به نظر می رسد که در بهترین حالت سال 2020 شاهد اولین قسمت از فصل چهارم سریال ریک و مورتی باشیم.

ریک و مورتی

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications