ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاریخ اکران فیلم سینمایی شکارچی هیولا رسما اعلام شد

شنبه, 20 بهمن, 1397
فیلم سینمایی شکارچی هیولا

به گزارش میم ست، و به نقل از وب‌ سایت ددلاین، یکی از کمپانی های زیر مجموعه گروه سونی پیکچرز به نام اسکرین جمز، تاریخ اکران فیلم سینمایی شکارچی هیولا (Monster Hunter) را رسما اعلام کرد. بنابراین خبر، این فیلم قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) اکران شود. این فیلم لایو اکشن اقتباسی از مجموعه بازی‌ های ویدیویی محبوبی به همین نام است که توسط کمپانی کپکام تولید و منتشر می‌ شود.

فیلمبرداری و تولید فیلم سینمایی شکارچی هیولا تنها در طول سه ماه انجام شده که از اوایل ماه اکتبر آغاز و تا اواخر ماه دسامبر فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر کیپ‌ تاون در آفریقای جنوبی انجام شده است. با این حال و با توجه به مراحل پس از تولید نسبتا طولانی این فیلم، قابل انتظار است که بخش‌هایی از این فیلم نیز دوباره فیلمبرداری شود.

ففیلم سینمایی شکارچی هیولا قرار است داستان دو شخصیت از دو دنیای مختلف را روایت کند که باید برای مبارزه با هیولاها و زنده ماندن با یکدیگر همکاری کنند. کارگردان پل دبلیو. اس. اندرسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم مورتال کامبت (Mortal Kombat) و مجموعه فیلم های رزیندت ایول (Resident Evil)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این اقتباس سینمایی از این مجموعه بازی را بر عهده داشته است.

 میلا یوویچ، تونی جا، تی.آی.، ران پرلمن، دیه‌گو بونتا، مگان گود، جاش هلمن و ام‌سی جین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی شکارچی هیولا حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند. اندرسون و یوویچ پیش از این در مجموعه فیلم Resident Evil با یکدیگر همکاری کرده بودند.

ماه آبان امسال اولین تصاویر فیلم Monster Hunter منتشر شده بود. بازی Monster Hunter: World آخرین بازی از مجموعه بازی Monster Hunter است که سال گذشته برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد که این بازی توانست جوایز بسیاری را نیز دریافت کند. همچنین تا به امروز بیش از ۱۱ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.

فیلم سینمایی شکارچی هیولا فیلم سینمایی شکارچی هیولا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications