ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاریخ انتشار نسخه بلوری و خانگی فیلم بامبل بی اعلام شد

شنبه, 27 بهمن, 1397
فیلم بامبل بی

به گزارش میم ست، اواخر ماه آذر امسال بود که اکران جهانی فیلم بامبل بی (Bumblebee) آغاز شد و علاوه بر دریافت نقد های مثبت از منتقدان، اولین قسمت فرعی مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان (Transformers) توانست عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد. این فیلم تا به امروز بیش از ۴۵۸ میلیون دلار شامل حدود ۱۲۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۳۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش داشته است.

اخیر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم بامبل بی تایید و اعلام شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم بامبل بی در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۹ (۲۸ اسفند ۱۳۹۷) منتشر می‌شود و در ادامه شاهد عرضه نسخه خانگی این فیلم که شامل بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۱۹ (۱۳ فروردین ۱۳۹۸) خواهیم بود.

نسخه خانگی فیلم بامبل بی دارای محتوای اضافه مانند ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و خلق و به تصویر کشیده شدن تبدیل شوندگان، ویدیویی بامزه از اشتباهات بازیگران در زمان فیلمبرداری، ویدیویی در مورد نبرد سایبرترون در فیلم و صحنه‌‌ های حذف شده فیلم (۱۴ صحنه حذف شده) نیز خواهد بود. هیلی استینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، آنجلا باست (صداپیشه)، جاستین ثرو (صداپیشه)، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند. کارگردانی این فیلم بر عهده تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) بوده است.

اوایل ماه جاری بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی پارامونت پیکچرز در حال حاضر مراحل ساخت دنباله فیلم بامبل بی را آغاز کرده و این پروژه هنوز روزهای اولیه توسعه خود را سپری می‌کند. اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست، اما انتظار می‌ رود که هیلی استینفلد و جان سینا برای نقش آفرینی دوباره و تراویس نایت برای کارگردانی دنباله این فیلم، بازگردند.

فیلم بامبل بی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications