ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تابلو تبلیغاتی (رپورتاژ)

سه شنبه, 14 آبان, 1398
تابلو چلنیوم - تابلوسازی

روش های گوناگونی جهت تبلیغات برای کسب و کار ها وجود دارد که هر کدام با توجه به شرایط مختلفی که بر یک کسب و کار جاکم است انتخاب می شوند. در شرایط فعلی بازار که رقابت برای فروش بیشتر در جریان است تبلیغات به یکی از اصلی ترین کارهایی تبدیل شده که هر کسب و کاری باید انجام دهد. در کسب و کارهای محلی و به خصوص فروشگاه ها رقابت برای فروش و موضوع تبلیغات نسبت به دیگر کسب و کار ها متفاوت است زیرا ماهیت کار و نوع مخاطب نسبت به دیگر کسب و کار ها متفاوت است. حال می خواهیم ببینیم تبلیغات برای این کسب و کار ها به چه شکلی است و بهترین روش آن کدام است؟ در نهایت هم با هم می بینیم که چه شرکتی می تواند چنین خدماتی را به بهترین شکل ممکن به شما ارئه دهد.

تبلیغات در کسب و کار های محلی

ما در هر کسب و کاری در زمینه تبلیغات باید مخاطب خود را بشناسیم و بعد با شناختی که از مخاطب داریم نسب به تهیه محتوای تبلیغاتی و رسانه تبلیغاتی اقدام کنیم. در کسب و کار های محلی قطعا مخاطب ما کسانی که از مناطق دیگر شهر هستند انتخاب نمی شوند و به طور خاص به مردم منطقه ی خودمان توجه بیشتری نشان می دهیم. البته ممکن است در شرایط مختلفی و با توجه به مسائل مختلف تفاوت هایی در مخاطب این کسب و کار ها وجود داشته باشد ولی به طور کلی در کسب و کار های محلی اولین هدف ما جلب توجه مخاطبان در همان منطقه است.

برای تبلیغات در یک منطقه راه های زیاید وحود دارد، از نصب بنر در همان منطقه گرفته تا پخش کردن تراکت و ... ولی شاید مهم ترین رکن در هر کسب و کار محلی ظاهر اولیه و برند آن باشد که همه ی این موارد در تابلو تبلیغاتی آن خلاصه می شوند.

تصور کنید با انجام هزینه های زیادی تبلیغات گسترده ای در منطقه ای خاص بکنید اما مخاطبان شما در پیدا کردن دفتر و فروشگاه شما دچار مشکل شوند آن هم به این خاطر که امکان پیدا کردن شما علی رغم داشتن آدرس وجود نداشته !

تابلو تبلیغاتی یک فروشگاه حکم برند آن فروشگاه را دارد و می تواند باعث شود مردم یک منطقه صرفا به خاطر کنجکاوی هم که شده از فروشگاه شما دیدن کنند یا برعکس، اگر تابلو تبلیغاتی شما الکان های بصری لازم را نداشته باشد و از نظر جذابیت ظاهری در سطح قابل قبولی نباشد باعث شود حتی کسانی که به دنبال شما آمده بودند از این کار منصرف شوند. فراموش نکنید اولین و مهم ترین چیزی که مخاطب و مشتری شما از کسب و کار شما می بیند ظاهر ورودی فروشگاه شما و به طور خاص تابلو تبلیغاتی شماست.

چه نوع تابلویی برای تبلیغ یک کسب و کار مناسب است؟

این سوال بسیار اساسی و مهم است و پاسخ به آن یعنی طی کردن نصف مسیر رسیدن به موفقیت در این زمینه اما نمی توان به صورت کلی و از پیش تعیین شده به آن پاسخ داد.

تصور کنید فردی حال جسمی خوبی ندارد و برای این موضوع به پزشک مراجعه می کند، آیا پزشک بدون معاینه فورا شروع به تجویز دارو می کند؟ قطعا پزشک فرد را معاینه کرده و بعد از بررسی علائم او و بعد از آن که بیماری را شناسایی کرد و با توجه به نحوه ی درمان این بیماری برای بیمار دارو تجویز می کند.

تابلو چلنیوم - تابلوسازی

 پروسه ای مشابه در زمینه تابلو تبلیغاتی وجود دارد به این شکل که کارشناسان تبلیغاتی باید نوع کسب و کار شما و منطقه ای که فروشگاه شما در آن وجود دارد را بررسی کنند، مخاطب اصلی شما را شناسایی کنند و در نهایت با توجه به شرایط مختلفی که بر کسب و کار شما حاکم است بهترین نوع تابلوی تبلیغاتی که می تواند به شما و بیشتر کردن فروشتان کمک کند را پیشنهاد دهند.

یکی از پر فروش ترین تابلوهای تبلیغاتی، تابلو چلنیوم است که طرفداران زیادی دارد و این موضوع هم دلایل مختلفی دارد. مسئله اینجاست که شما بدانید قبل از سفارش هر گونه تابلو تبلیغاتی بهتر است با یک کارشناس با تجربه در این زمینه مشورت کنید تا اطمینان داشته باشید تصمیمی که می گیرید درست خواهد بود. اگرچه ممکن است تصور کنید نوع تابلو در میزان جلب توجه مخاطبان و ... چه تاثیری می تواند داشته باشد و خیلی تفاوتی ندارد اما این تصور اشتباه است. درواقع در زمینه تابلو سازی کساین که به معنای واقعی کارشناس باشند و بتواند انواع تابلو را شناخته و توانایی ساخت آن را داشته باشند کم هستند.

بهترین شرکت مجری تابل تبلیغاتی در تهران

بعد از مطالبی که گفته شد احتمالا برای شما هم این سوال ایجاد شده که حالا کدام شرکت برای سفارش پروژه ساهت تابلو برای یک فروشگاه بهتر است؟ پاسخ به این سوال این است که شما می توانید برای این موضوع جستجو کرده و از دوستان خود در این زمینه سوال کنید و از تجربه دیگران استفاده کرده تا شرکت مناسبی برای انجام این کار پیدا کنید. با این حال اگر به چنین اطلاعاتی دسترسی ندارید یا می خواهید با شرکتی مطمئن آشنا شوید که خیالتان را از همه ی مشکلات تابلو سازی راحت کند ما به شما شرکت با سابقه ی نوین لایت را پیشنهاد می دهیم. این شرکت ساال هاست در زمینه تابلو سازی فعالیت دارد و شما می توانید با کمک کارشناسان آن انواع تابلو چلنیوم، استیل و ... را برای فروشگاه خود پیاده سازی کنید. همچنین لیست قیمت تابلو چلنیوم و دیگر انواع تابلو در سایت این شرکت وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن لیست قیمت را مشاهده کنید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications