ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

با 25 سریال برتر نتفلیکس آشنا شوید

پنجشنبه, 16 فروردین, 1397
با 25 سریال برتر نتفلیکس آشنا شوید
به گزارش میم ست، نتفلیکس (Netflix) ابتدا کار خود را با فروش DVD های اورجینال فیلم های سینمایی شروع کرد و الان به یکی از بزرگترین سرویس های پخش فیلم و سریال در جهان تبدیل شده است. سال 2013 بود که تصمیم گرفت محصولات ساخته خود پخش کند و از پخش کردن محتوای سایر شبکه های تلویزیونی فاصله بگیرد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، از آن زمان تا حالا محتوای اختصاصی آنها به طور چشمگیری افزایش یافته است و اکنون ده ها سریال و فیلم برای تمامی سنین - اعم از سریال های انیمیشنی تا کمیک بوکی- در آرشیو محصولات خود دارد. یک لیست 25 تایی از بهترین سریال های نتفلیکس برای شما آماده کرده ایم که ارزش امتحان کردن را دارند، همه این سریال ها برای کاربران این سایت اینترنتی در دسترس است.
  • 25- لوک کیج (Luke Cage)
نتفلیکس کتاب های کمیک نشان داده اند که به دلیل طبیعت تخیلی که دارند به راحتی می توانند نادیده گرفته شوند. اما سریال لوک کیج نشان داد که می تواند تمام دیوانگی هایی که معمولا در داستان های اینچنینی وجود دارند را کنار بگذارد و داستانی را برای مخاطب روایت کند که ارزش تماشا کردن دارد. یکی از بزرگترین موفقیت های سریال این بود که بینندگان آن اعتراض داشتند که فصل اول این سریال نباید در ده قسمت به پایان می رسید. در این سریال یکی از بهترین شرور هایی که مارول می توانست به آن بپردازد به تصویر کشیده شده است.
  • 24- وندال آمریکایی (American Vandal)
نتفلیکس این روزها محبوبیت داستان های جنایات واقعی در حال افزایش است و به همین دلیل است که سریال وندال آمریکایی از محبویت خاصی بین هواداران خود برخوردار است. این سریال داستان های جنایی را که واقعا اتفاق افتاده است را به گونه طنز مانندی روایت می کند و بیشتر روی مستندات جرم تمرکز دارد تا خود آن.
  • 23- عشق (Love)
نتفلیکس گاهی اوقات فیلم ها و سریال های کمدی به خاطر داستان صادقانه ای که روایت می کنند مورد احترام قرار می گیرند. فیلم عشق یکی از ساخته هایی است که این کار را به خوبی انجام داده است. این سریال ساخته جود آپاتو (Jude Apatow)، لزلی آرفین (Lesley Arfin) و پل راست (Paul Rust) نشان می دهد که قرار گذاشتن در شبکه های اجتماعی از دیدگاه دو طرف رابطه چگونه است. این سریال فقط سه فصل است اما به اندازی کافی طولانی است تا داستان گاس و میکی را به خوبی روایت کند.
  • 22- جسیکا جونز (Jessica Jones)
نتفلیکس جسیکا جونز اولین سریال مارولی نتفلیکس بود که واقعا با عنوان "بزرگسالان" ساخته شد، و این چیزی است که در طول هر فصل ادامه داد، حتی اگر آن فصل طولانی شدن داستان رنج می برد اما وقتی هم که زیاد طولانی می شد به قدری سرگرم کننده بود که تماشاگر را مجبور به تماشای داستان می کرد. مشت ها و حرکت های ابرقهرمانانه جسیکا جونز نبود که داستان این فیلم را جذاب می کرد بلکه زندگی او و تاثیری که قدرت های او روی دوستان و خانواده اش گذاشته بود باعث جذاب شدن هرچه بیشتر این سریال شده بود.
  • 21 بی باک (Daredevil)
نتفلیکس وقتی بخش تلویزیونی مارول اعلام کرد که در نظر دارد تا پنج سریال با همکاری نتفلیکس بسازد بعضی از مردم به این ایده اعتراض کردند اما در نهایت همه از ساخته شدن این سریال ها راضی بودند. بی باک اولین سریالی بود که پخش شد اما چیزی نبود که هواداران انتظار آن را داشتند. این سریال با فیلمی که در سال 2003 با همین نام ساخته شد تفاوت زیادی داشت و دنیای تاریکتر و مرموز تری را به تصویر می کشید.
  • 20- نارکوس (Narcos)
نتفلیکس یکی از سریال های پرمخاطب و در عین حال با امتیاز بالای نتفلیکس، سریال نارکوس است. این سریال درباره دو دلال مواد کلمبیایی به نام های پابلو اسکوبر و کالی کارتر و درگیری های آنها با پلیس هاست. و داستان آن به حدی جذاب و تماشایی است که مخاطبان را در طول هر فصل پای تلویزیون میخکوب می کند.
  • 19- یک روز در هر لحظه (One Day At a Time)
نتفلیکس باز سازی یک سریالی که سال ها از پخش آن می گذرد کار بسیار سختی است اما به نظر می رسد که نتفلیکس به خوبی از پس این کار برآمده است. این سریال بر اساس سریالی با همین نام که بین دهه 1970 تا 1980 پخش میشد ساخته شده است و داستان زندگی یک خانواده کوبایی-امریکایی را روایت می کند که هر روز مشکلات و دردسر های عجیبی دارند. اما چیزی که باعث شده است تا این سریال انقدر موفق باشد روایت داستان و مشکلات این خانواده به شیوه کمدی و طنز است.
  • 18- مجموعه ماجرا های ناگوار (A Series of Unfortunate Events)
نتفلیکس اقتباس از فیلم مجموعه اتفاقات ناگوار به کارگردانی لمونی اسنیکت (Lemony Snicket) ممکن است کار سختی بوده باشد اما نتفلیکس به خوبی این کار را انجام داده و سریالی ساخته است که هر دقیقه از آن ارزش دیدن دارد. این سریال برای همه نوع مخاطبی ساخته نشده است و برای آن دسته از مخاطبانی است که دوست دارند طنز تیره و تاریکی ببینند و ببینند که شخصیت ها به طرز مضحکی در مشکلات غیر ضروری زندگی خود گیر افتاده اند.
  • 17- رژیم سانتا کلارکتا (Santa Clarita Diet)
نتفلیکس سریال های زیادی با موضوع زامبی و بیماری های اینگونه وجود دارند اما رژیم سانتا کلاریتا کمی با این سریال ها تفاوت دارد. این سریال زوجی در سانتا کلاریتاست که در آن زن درو بریمور (Drew Barrymore) به زامبی تبدیل شده است و شوهرش تمیوتی اولیفانت (Timothy Olyphant) سعی میکند برای او مغز انسان پیدا کند بخورد تا زنده بماند. فقط دو فصل از این سریال پخش شده است اما همین دو فصل هم به اندازه ای خوب بوده است که نظرات کاربران را به خود جلب کند.
  • 16- کرم چوب (Wormwood)
نتفلیکس کرم چوب یکی از منحصر بفرد ترین سریال نتفلیکس است. یک مینی سریال مستند-درام (Docudrama) - مینی سریالی درام که بر اساس حوادث واقعی ساخته شده است. - داستان یک افسر بیولوژی CIA به نام فرانک اولسن با بازی پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) را روایت می کند. یک سریال 6 قسمتی است که به مرگ ناگهانی اولسن می پردازد.
  • 15- حس هشتم (Sense8)
نتفلیکس حس هشتم یکی از سریال هایی بود که حرف های زیادی برای گفتن داشت. این سریال توسط واچوفسکی ها - خالق فیلم ماتریکس - ساخته شده است و در زمان پخش طرفداران زیادی داشت اما به اندازه ای که می خواستند موفق نبود و پس از دو فصل کنسل شد اما دوباره قرار بر این شد که یک قسمت پایانی دوساعته برای آن ساخته شود. عملکرد بازیگران این سریال به اندازه کافی خوب بود که بتوان از این سریال به عنوان یک سریال موفق یاد کرد.
  • 14- خانم دینامیت (Lady Dynamite)
نتفلیکس این سریال با بازی ماریا بمفورد (Maria Bamford) استنداپ کمدین معروف که براساس زندگی اش ساخته شده است مفهوم مشابه سریال سینفلد (Seinfeld) دارد. پم بردلی (Pam Bradly) و میچ هورویتز (Mitch Hutwitz) سازندگان این سریال هستند. داستان این سریال درباره بیماری روحی و روانی بمفورد است که باعث شده هر قسمت از قسمت قبلی زیباتر و جذابتر باشد.
  • 13- مردم سفید عزیز (Dear White People)
نتفلیکس فیلم مرد سفید عزیز ساخته جاستین سیمن (Justin Simien) که در سال 2014 منتشر شد به قدری موفق بود که او تصمیم گرفت سریالی بر اساس داستان این فیلم برای نتفلیکس بسازد. این سریال در مورد گروهی از دانش آموزان سیاه پوست است که در یک دانشگاهی که بیشتر دانشجویان آن سفید پوست هستند درس می خوانند تفسیر اجتماعی به طرز جالب و شگفت انگیزی درباره مشکلات خود دارند.
  • 12- مجازاتگر (The Punisher)
نتفلیکس جدیدترین سریال مارولی نتفلیکس است که در آن جان برنتال (Jon Bernthal) در نقش یک ضد قهرمان حضور دارد. تا حالا یک فصل از این سریال منتشر شده است. داستان این سریال درست از زمانی که بنتال در نقش فرانک کستل در فصل دوم سریال بی باک حضور یافت شروع می شود. هواداران از این سریال به عنوان بهترین سریال مارولی نتفلیکس یاد می کنند.
  • 11- گلو (Glow)
نتفلیکس یک سریال کمدی درباره ورزش کشتی است که در دهه 1970 تا 1980 جریان دارد. زنان زیبای کشتی (The Gorgeous Ladies of Wrestling) یا به اختصار (Glow) ساخته لیز فلاهیو (Liz Flahive) و کارلی منچ (Carly Mensch) است و داستان روث وایلدر با بازی آلیسون بری (Alison Brie) را روایت می کند که به دلیل مشکلاتی که برایش پیش می آید به ورزش کشتی روی می آورد.
  • 13 دلیل برای اینکه (Reasons Why 13)
نتفلیکس این سریال بر اساس رمان جی آشر (Jay Asher) با همین نام ساخته شده است و داستان دانش آموزی را روایت می کند که 13 نوار صوتی برای دوست خود آماده کرده است که در هر کدام از آنها یکی از دلایل خودکشی اش را توضیح داده است. تماشاگرانی که این سریال را دیده بودند تصمیم گرفتند رمان آن را هم بخوانند.
  • 9- پایان دنیای لعنتی (The End of F***ing World)
نتفلیکس سریال عجیبی است. کمدی تاریکی درباره دو نوجوان به نام های جیمز و آلیساست که تصمیم می گیرند در یک ماجراجویی خطرناک کشور را بگردند. الیسا یک مجرم است که از دست پلیس فرار می کند و جیمز نیز به دنبال کشتن اوست. جیمز قبلا حیوانات را می کشت. شرایط طبق انتظارات آنها پیش نمی رود و ...
  • 8- خانه پوشالی (House of Cards)
نتفلیکس زمانی بود که نتفلیکس فقط DVD فیلم هارا می فروخت و در محتوای اورجینال حرفی برای گفتن نداشت اما الان ده ها سریال و فیلم اورجینال دارد و می شود گفت که بخشی از موفقیت های امروزش را مدیون سریال خوش ساختی به نام خانه پوشالی (House of Cards) است. درام سیاسی فصل اول آن در سال 2013 پخش شد و در دنیا طوفانی به پا کرد. کوین اسپیسی (Kevin Spacy) و رابین رایت (Robin Wright) از ستارگان خوش نام این سریال هستند. این سریال تا به امروز نامزد دریافت 33 جایزه امی شده است.
  • 7- شکارچی ذهن (Mindhunter)
نتفلیکس سریال شکارچی ذهن به تهیه کنندگی دیوید فینچر (David Fincher) می باشد که درباره تعقیب و دستگیری قاتلین سریالی است و یکی از بهترین ساخته های نتفلیکس تا به امروز است. خالق این سریال جو پنهال (Joe Penhall) می باشد که بر اساس کتابی به همین نام و به نگارش جان ای. داگلاس (John E. Douglas) و جان اولشیک (John Olshake) ساخته شده است. داستان دو مامور اف بی آی و یک روانپزشک در سال 1970 را روایت می کند که به دنبال دستگیری قاتلین دیوانه و سریالی هستند.
  • 6- نارنجی سیاه جدید است (Orange is the New Black)
نتفلیکس نتفلیکس پس از سریال خانه پوشالی با سریالل نارنجی سیاه جدید است موفقیت های خود را کامل کرد و حتی سریالی بهتر از خانه پوشالی ساخت. جنجی کوهان (Jenji Kohan) خالق این سریال است که از روی رمانی به همین نام و به نگارش پیپر کرمن (Piper Kerman) ساخته شده است. داستان زنی به نام پاپر چاپمن را روایت می کند که حدود ده سال است که با الکس نامزد می باشد اتفاقاتی می افتد که پاپر مجبور می شود به زندان برود و نامزدی اش با الکس به هم می خورد و ...
  • 5- اوزارک (Ozark)
نتفلیکس داستان این سریال درباره‌ ی یک مرد خانواده به نام مارتی برد است که زندگی آرامی را با خانواده‌ ی خود سپری می‌کند. اما این وسط یک چیز معمولی به نظر نمی‌ رسد و آن هم شغل مارتی می‌باشد. او یک مشاور مالی در شیکاگو است که با دومین کارتل بزرگ مکزیک نیز در ارتباط می‌ باشد. ولی وقتی که اوضاع کمی به هم می‌ ریزد، مجبور می‌ شود تا خانواده‌ ی خود را برداشته و از آسمان‌ خراش‌ های شیکاگو به اطراف دریاچه‌ ای در میزوری نقل مکان کند و ...پ
  • 4- چیز های عجیب (Stranger Things)
نتفلیکس این سریال کار کمپین های تبلیغاتی خود را از سال 2016 شروع کرد و پس از پخش به سرعت یه یکی از پدیده های جهانی تبدیل شد. این سریال همانند فیلم ها و سریال های دهه 80 میلادی است. وقایع سریال در دهه‌ ی هشتاد میلادی در ایالت ایندیانا رخ می‌ دهد و درباره‌ ی ناپدید شدن ناگهانی و عجیب پسربچه‌ ای به نام ویل است که مادرش و رئیس پلیس شهر ، تمام تلاش خود را برای یافتن وی می‌کنند. اما ...
  • 3- بوجک اسبنما (Bojack Horseman)
نتفلیکس داستان این سریال درباره اسب انسان نمایی به نام BoJack است که در دهه هشتاد و نود میلادی ستاره سیتکام محبوبی به نام Horsin’ Around بوده است، اما هجده سال زندگی خود پس از کنسل شدن سریال را به بطالت و بیهودگی گذرانده است. با این حال اکنون تصمیم گرفته تا با نوشتن و انتشار زندگی نامه اش با کمک نویسنده جوانی به نام Diane Nguyen به آن دوران باشکوه باز گردد، اما در این میان مصرف بیش از حد نوشیدنی های الکلی، عدم تمرکز، مسئولیت ناپذیری و روابط پیچیده و عجیب با اطرافیانش رسیدن به این هدف را دشوار کرده است. در این سریال بازیگرانی همچون آرون پاول (Arron Paul)، ویل آرنت (Will Arnett) صداپیشگی کرده اند.
  • 2- تاج (The Crown)
نتفلیکس در سال های اخیر درام های تاریخی پای ثابت فیلم های هالیوودی بوده اند و به همین دلیل است که سریال تاج توانسته تا این حد موفق باشد. داستان سریال از سال 1947 میلادی که الیزابت دوم هنوز به تخت سلطنت تکیه نزده و در آستانه ازدواج با پرنس فیلیپ می باشد آغاز می شود. دورانی که سر آغاز افول امپراتوری قدرتمند بریتانیا پس از جنگ جهانی دوم و تغییرات سیاسی-اقتصادی مهم در دنیای قرن بیستم می باشد. علاوه بر مواجه با این تغییرات الیزابت دوم باید روابط جدیدی را با دفتر نخست وزیری و یکی از قدرتمندترین و زیرک ترین سیاستمداران قرن بیستم یعنی وینستون چرچیل شکل دهد و…
  • 1- استاد پوچی (Master of None)
نتفلیکس این سریال سه بار برنده جایزه بهترین سریال کمدی امی شده است. نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و همچنین بازیگر آن جوایز بسیار زیادی را به واسطه ساختن چنین سریالی به خانه برده است. این سریال به نویسندگی الن ینگ (Alen Yang) و کارگردانی عزیز انصاری (Aziz Ansari) داستان "دِو" یک بازیگر ۳۰ ساله در شهر نیویورک را روایت می کند که گذرعمر و بزرگسال شدنش او را  به فکر وامیدارد تا کمی زندگی‌اش را جدی بگیرد . خودِ انصاری فضای سریال و شخصیتش را مثل شخصیت‌های اصلی فیلم‌های وودی آلن دانسته.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • Nima.Sa
    Nima.Sa

    4 سال پیش

    سلام به همگی خواهش یه نگاه به elite هم بندازین بعد میفهمین سریال یعنی چی


  • Mohsen
    Mohsen

    4 سال پیش

    هچکدوم به ویچر و the haunting of hill house نمیرسه


  • Eagle
    Eagle

    4 سال پیش

    پس la casa de papel کجاست:////


  • شیدا
    شیدا

    5 سال پیش

    عالی ترینش سیزده دلیله


  • پری
    پری

    6 سال پیش

    نمیدونم چرا ولی به نظر من قشنگ ترین سریال 13 دلیل برای اینکه هستش . بقیه شون کمدی هستن و یه جورایی جذاب نیستن. من دنبال یه سریال تو حال و هوای 13 دلیل برای اینکه هستم ... 😶


  • علی مرادی
    علی مرادی

    6 سال پیش

    بله درسته، نوار صوتیه. اصلاح شد. خیلی ممنون!


  • Nima
    Nima

    6 سال پیش

    تو ۱۳ دلیل برای نوار ویدیویی نمیفرسته بلکه صوتی هستش


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications