ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازیگر سریال « مرد شش میلیون دلاری » درگذشت

شنبه, 11 شهریور, 1396
بازیگر سریال « مرد شش میلیون دلاری » درگذشت

ریچارد اندرسون بازیگر سریال «مرد شش میلیون دلاری» و«زن استثنایی» در ۹۱ سالگی درگذشت.

به گزارش فیلم‌نیوز، ریچارد اندرسون که بازیگر نقش اسکار گولدمن رییس سازمان مخفی اطلاعاتی در دو سریال «مرد شش میلیون دلاری» و «زن استثنایی» و از سابقه طولانی در سریال‌های تلویزیونی برخوردار بود، دیروز در خانه‌اش در بورلی هیلز درگذشت.

وی یکی از چند بازیگری بود که همزمان این نقش را در چند سریال بازی کرد و این اواخر در سریال «نظم و قانون» نیز حضوری ویژه در یک فصل از سریال داشت.

اندرسون در سریال «مرد شش میلیون دلاری» ابتدا رییس لی میجرز مرد شش میلیون دلاری بود که نقش استیو آستین را بازی می‌کرد. این سریال محصول ۱۹۷۳بود.

برمبنای سایت آی‌ام‌دی‌بی آندرسون در طول کار حرفه‌ای‌اش در بیش از ۱۸۸ نقش بازی کرد. او در فیلم کلاسیک علمی تخیلی محصول ۱۹۵۶ با عنوان «سیاره ممنوع» نقشی کلیدی داشت و در نقش رییس مهندسان ظاهر شده بود.

وی در این باره گفته بود که این فیلم آخرین فیلم از مجموعه یک دوجین نقشی بود که او برای کمپانی مترو گلدوین مایر بازی کرده بود. این فیلم برای آن زمان بسیار جدید بود و ژانر علمی تخیلی را برای همیشه تغییر داد. همه فیلم روی یک صحنه فیلمبرداری و فیلم در استودیو ساخته شد.

این بازیگر در شاهکار ضد جنگ استنلی کوبریک یعنی «راه‌های افتخار» در سال ۱۹۵۷ نیز بازی کرده بود و در فیلم «تابستان گرم طولانی» محصول ۱۹۵۸ در کنار پل نیومن و جوآن وودوارد ظاهر شده بود.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications