ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازیگران آلفرد پنی ورث و بتمن در فیلم جوکر خواکین فینکس انتخاب شدند!

پنجشنبه, 3 آبان, 1397
بازیگران آلفرد پنی ورث و بتمن در فیلم جوکر
به گزارش میم ست ، کمپانی برادران وارنر بازیگران نقش های آلفرد و بتمن در فیلم جوکر (Joker) را انتخاب کرده است. این فیلم کاراکتر جوکر را پس از ورژن ارائه شده توسط جرد لتو (Jared Leto) در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) ، بشکلی واقعی تر روی پرده های سینما می برد. اخیرا فیلمبرداری این فیلم در نیویورک در حال انجام است و با اینکه اطلاعاتی در مورد داستان و طرح کلی آن منتشر نشده است اما با دنبال کردن اخبار اخیر و مشاهده عکس های پشت صحنه می توانیم تکه های پازل را به هم چسبانده و حدس و گمان هایی در مورد داستان فیلم اختصاصی جوکر بزنیم. تا امروز عکس های مختلفی از زازی بیتس (Zazie Beetz) ، خواکین فینکس (Joaquin Phoenix) و برت کالن (Brett Cullen) در نقش پدر بتمن در فیلم جوکر منتشر شده است. از دیگر بازیگرانی که حضورشان در این فیلم تایید شده است می توان رابرت دنیرو (Robert De Niro) ، شی ویگهام (Shea Whigham) و مارک مارون (Marc Maron) را نام برد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، طبق گزارشی که سایت کمیک بوک منتشر کرده است ، بازیگران نقش های آلفرد پنی ورث و بتمن در فیلم جوکر مشخص شده اند. این سایت خبری گزارش داد که دانته پریرا-اولسن (Dante Pereira-Olson) و داگلاس هاج (Douglas Hodge) به جمع بازیگران فیلم جوکر پیوسته اند و به ترتیب نقش های کودکی بروس وین یا بتمن و نقش خدمتکار و دوست بتمن یعنی آلفرد پنی ورث را بر عهده دارند. لازم به ذکر است که فیلم جوکر برای انتشار در تاریخ چهارم اکتبر 2019 مصادف با 12 ام مهرماه 1398 برنامه ریزی شده است.

نظر شما در مورد انتخاب این دو بازیگر برای نقش های آلفرد و بتمن در فیلم جوکر چیست؟ در مورد دیگر بازیگران این فیلم چه نظری دارید؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. بازیگران آلفرد پنی ورث و بتمن در فیلم جوکر

مطالب مرتبط :

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications