ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اکران انیمیشن آلفابت در آمریکا / ساخته کیانوش عابدی در داکوتای شمالی روی پرده می رود!

پنجشنبه, 4 بهمن, 1397
اکران انیمیشن آلفابت

اکران انیمیشن آلفابت ساخته کیانوش عابدی در داکوتای شمالی در آمریکا تایید و اعلام شده است. این انیمیشن پر افتخار تا به حال جوایز بسیاری را از جشنواره های مختلف کسب کرده است.

به گزارش میم ست ، انیمیشن آلفابت در اولین دوره سالانه پخش فیلم هفت (The seven) روز پنجشنبه ۲۴ ژانویه برابر با ۴ بهمن ماه در سالن سینما و تئاتر دانشگاه قرن بیستم در داکوتای شمالی در آمریکا به اکران می رسد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه کنندگی این انیمیشن را بر عهده داشته و سکان کارگردانی آن را هم کیانوش عابدی در دست داشته است.

خلاصه داستان انیمیشن آلفابت :

انیمیشن آلفابت زندگی انسان ‌هایی را به تصویر می کشد که زندگی کردن را فراموش کرده و از آگاهی و حقیقت دور مانده‌ اند. به طور کلی این انیمیشن در مورد مردمانی است که سال ‌هاست الفبای زیستن را از یاد برده‌ اند ، نمی ‌بینند ، نمی‌ شنوند و سخنی بر لب نمی ‌سرایند ، ولی کلمات بی ‌قرار در انتظارند.

عوامل ساخت انیمیشن آلفابت عبارتند از:

کارگردان: کیانوش عابدی ، انیماتور: فرنوش عابدی ، رندر و کامپوزیت: مرتضی نیتی ، ویژوآل: حامد پورکرمان ، طراح: امیرحسین نوروزی ، بک ‌گراند: محدثه پیله ‌وران ، موسیقی: سروش عابدی ، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

این انیمیشن توانسته است جوایز بزرگ و متعددی را از جمله جایزه بهترین انیمیشن جشنواره فیلم ریوولشن می در آمریکا از آن خود کند.

نظر شما در مورد اکران انیمیشن آلفابت در آمریکا چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

اکران انیمیشن آلفابت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications