ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اولین عکس فیلم 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری منتشر شد / پایان فیلمبرداری!

چهارشنبه, 5 دی, 1397
اولین عکس فیلم 23 نفر
اولین عکس فیلم 23 نفر همزمان با پایان فیلمبرداری به کارگردانی مهدی جعفری منتشر شده است. فیلمبرداری این فیلم مهرماه با حضور سردار قاسم سلیمانی آغاز شده بود. به گزارش میم ست ، اولین عکس فیلم ۲۳ نفر به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده منتشر شده است. این فیلم سینمایی که تصویربرداری آن نزدیک به ۳ ماه در تهران و آبادان به طول انجامید در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی خواهد شد. به نقل از روابط عمومی فیلم ، اولین عکس فیلم ۲۳ نفر همزمان با پایان فیلمبرداری آن منتشر شده است. این فیلم تازه ‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده می باشد. فیلمبرداری این اثر از روز جمعه ۱۳ مهر با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در تهران آغاز شده بود. فیلم ۲۳ نفر به تهیه ‌کنندگی مجتبی فرآورده داستان گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی را به تصویر می کشد که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.

عوامل ساخت فیلم ۲۳ نفر عبارتند از:

تهیه‌ کننده: مجتبی فرآورده ، نویسنده و کارگردان: مهدی جعفری ، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی ، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری ، طراح لباس: سارا سمیعی ، جلوه‌ های ویژه میدانی: محسن روزبهانی ، جلوه‌ های ویژه بصری جنگ: هادی اسلامی ، جلو های ویژه بصری بخش عراق: امیر سحرخیز ، مدیر تولید: رضا زنجانیان ، مشاوران: احمد یوسف ‌زاده، محمد ساردوئی ، تدوین: میثم مولایی ، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان ، طراح چهره‌ پردازی: عباس عباسی ، مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی.

اولین عکس فیلم 23 نفر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم 23 نفر و عوامل ساخت آن چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید. برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. اولین عکس فیلم 23 نفر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications