ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اولین تریلر فیلم نفرین لالورونا منتشر شد / افسانه وحشتناک به واقعیت تبدیل می شود!

دوشنبه, 30 مهر, 1397
اولین تریلر فیلم نفرین لالورونا
به گزارش میم ست ، اولین تریلر فیلم نفرین لالورونا (The Curse of La Llorona) منتشر شد. کارگردانی این فیلم ترسناک ماورایی را مایکل چاوز (Michael Chaves) بر عهده دارد که پس از اتمام کار این فیلم ، سراغ ساخت دنباله ی جدید پرطرفدارترین فرانشیز فیلم های ترسناک یعنی احضار (Conjuring) می رود. برای آنهایی که داستان افسانه نفرین لالورونا نمی دانند، این افسانه در مورد زن جوانی است که بخاطر خود خواهی و حسادت کودکانش را در دریا غرق می کند و پس از این که در می یابد چه کار وحشتناکی را انجام داده ، خودکشی می کند. حال روح او تا ابد در زمین به دنبال کودکانش می گردد و اگر آنها را پیدا نکند ، سراغ کودکان دیگر می رود. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، به نقل از سایت کولایدر اولین تریلر فیلم نفرین لالورونا منتشر شده است. تهیه کنندگان این فیلم عبارتند از جیمز وان (James Wan) ، گری دابرمن (Gary Dauberman) و امیل گلادستون (Emile Gladstone). داستان این فیلم که فیلمنامه آن توسط میکی داتری (Mikki Daughtr) و توبیاس ایاکونیس (Tobias Iaconis) نوشته شده است، در دهه 1970 میلادی روی می دهد ، جایی که یک مددکار اجتماعی با بازی لیندا کاردلینی (Linda Cardellini) ، با گمشدن کودکان ، خود را گیر افتاده در کابوس حقیقی لالورونا می بیند.

دیگر بازیگران اصلی فیلم نفرین لالورونا عبارتند از:

ریموند کروز (Raymond Cruz) ، پاتریشیا ولاسکز (Patricia Velasquez) ، ماریسول رامیرز (Marisol Ramirez) ، شان پاتریک توماس (Sean Patrick Thomas) ، جینی-لین کینکن (Jaynee-Lynne Kinchen) و رومان کریستو (Roman Christou). فیلم نفرین لالورونا برای انتشار در تاریخ 19 ام آوریل 2019 مصادف با 30 ام فروردین 1398 برنامه ریزی شده است.

اولین تریلر فیلم نفرین لالورونا را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد داستان ، عوامل و بازیگران فیلم نفرین لالورونا چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید. برای مشاهده پوستر فیلم در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.
اولین تریلر فیلم نفرین لالورونا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications