ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

استقبال بسیار خوب از اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه

شنبه, 29 دی, 1397
فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه

به گزارش میم ست، آمار تماشای اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه در ۲۴ ساعت نخست انتشار منتشر شده که نشان از استقبال بسیار گسترده طرفداران داشته است. طبق آمار منتشر شده، اولین تیزر تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) در ۲۴ ساعت نخست انتشار بیش از ۱۳۰ میلیون بار تماشا شده است تا ضمن قرار گرفتن در رتبه هشتمین تریلر پر بیننده تاریخ در اولین روز انتشار، رکورد پر بیننده‌ ترین تریلر یک فیلم کمپانی سونی پیکچرز در ۲۴ ساعت نخست انتشار را نیز بشکند.

بیشتر بخوانید: اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک : قسمت ۳ – پارابلیوم منتشر شد

این تریلر با واکنش‌های بسیاری نیز مواجه شده که بخشی از این واکنش‌ ها به بازگشت مرد عنکبوتی، نیک فیوری و نمایش گروه شرور و منفی The Elementals (المنتالز) اشاره داشته و بخشی دیگر در مورد رونمایی از شخصیت میستریو با بازی جیک جیلنهال، در این فیلم بوده است.

فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) در تابستان سال ۲۰۱۷ اکران شد و علاوه بر این که نظر منتقدان را به خود جلب کرد، عملکرد خوبی هم در گیشه داشت و در نهایت توانست نزدیک 880 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. این رقم شامل 334 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 546 میلیون دلار هم در در سایر کشور ها فروش داشته باشد.

تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین وظیفه کارگردانی دنبال فیلم مرد عنکبوتی مانند قسمت اول بر عهده جان واتس بوده است.

بیشتر بخوانید :فیلم جدید کوین هارت اقتباس دیگری از روی یک بازی رومیزی خواهد بود

کریس مک‌ کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌ اند. همچنین شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز تصویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور پیتر پارکر و ند لیدز در هواپیما هستیم که قصد سفر به اروپا را با آن دارند.

فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ یعنی ۱۴ تیر ۱۳۹۸ برنامه‌ ریزی شده است.

فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications