ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اولتیماتوم بازیگر Fast and Furious برای خروج Rock از این مجموعه

پنجشنبه, 11 آبان, 1396
Fast and Furious
داستان اختلافات بین بازیگران اصلی مجموعه ی پرطرفدار Fast and Furious دیگر برای همه عادی شده ولی این اختلافات فیلم را در شرایط واقعا بدی قرار داده و در جدیدترین خبر ها اختلافات Tyrese Gibson و Dwayne Johnson رسانه ای شده است. به گزارش میم ست در هفته ی گذشته بار دیگر اختلافات دو بازیگر اصلی محجموعه ی سریع و خشن (Fast and Furious) رسانه ای شده و حالا طرفداران نگران تاثیر این اختلافات بر روی فیلم محبوبشان هستند. به نظر می رسد اختلافات تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) و دواین جانسون (Dwayne Johnson) در روز های گذشته دوباره بالا گرفته و این بار Gibson بوده که با سر و صدا  در شبکه های مجازی این اختلافات را رسانه ای کرده. از آن سو در این مدت Johnson زور های شلوغی را سپری می کند و در فیلم های مختلفی در حال کار است که در نتیجه درباره ی اختلافات اخیر اظهار نظر نکرده است. در تازه ترین اتفاقت Gibson در صفحه ی اینستاگرام خود پستی گذاشته و در زیر این پست توضیح داده که اگر قرار باشد Johnson در قسمت بعدی Fast and Furious حضور داشته باشد، در این صورت او حضور نخواهد داشت.
سلام به همه... سلام به همه ی طرفدارای دوآتیشه و دوست داشتنی... من از این خبر واقعا متاسفم اما باید بگم اگه قراره تو Fast9 دواین هم حضور داشته باشه در این صورت من دیگه نیستم .....
البته این اختلافات از قبل هم وجود داشته اما مدام در حال بیشتر شدن است، حال باید دید در آینده عوامل فیلم چه تصمیمی می گیرند و اختلافات داخلی حل می شود یا سرانجام یکی از بازیگران از فیلم حذف خواهد شد!
Fast and Furious

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications