ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین تریلر از Alien Invasion: S.U.M.1 با حضور بازیگر سریال Game of Thrones

دوشنبه, 8 آبان, 1396
Alien Invasion

به تازگی اولین تریلر از فیلم Alien Invasion: S.U.M.1 با بازی ایوان ریهون (Iwan Rheon) منتشر شده که می توانید این بازی را در ادامه ی همین مطلب تماشا کنید. همچنین برای دانلود تریلر با انواع کیفیت ها و حجم ها به کانال تلگرام ما بپیوندید.

به گزارش میم ست، روز گذشته اولین تریلر از فیلم Alien Invasion: S.U.M.1 که یک فیلم هیجانی و تا حدودی راز آلود است منتشر شد. بازیگر نقش اول این فیلم Iwan Rheon است که حالا بعد از ایفای نقش لرد رمزی بولتون (lord Ramsay Bolton) در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) برای حضور در بسیاری از پروژه ها دعوت شده و باید شاهد حضور بیشتر او در سینما باشیم.

ایده ی فیلم نیز تا حدودی نو و تا حدودی الهام گرفته از دیگر فیلم ها و داستان های این ژانر است. S.U.M.1 ( با بازی Iwan Rheon) به یک پایگاه مرزی و دور افتاده فرستاده می شود و در آنجا از آسیب فرازمینی ها درامان خواهد بود. اگر در چنین شرایطی قرار بگیرید آن هم برای 100 روز، شما هم قطعا دیوانه می شوید آن هم زمانی که باید هر روز از یک ربات دستور بگیرید رباتی که هر روز صبح با این عبارت شما را بیدار می کند : "بیدار شو سرباز، شما یک ماموریت داری"

درباره ی تریلر باید گفت با تیلری روبرو هستیم که در ابتدا نکته ی جدیدی ندارد و خیلی آروم شروع می شود اما رفته رفته بر سرعت آن اضافه می شود و با یک تریلر فوق العاده هیجانی روبرو می شویم.

هنوز درباره تاریخ اکران این فیلم نظر قطعی داده نشده و به نظر می رسد اگر هم اکران شود تنها برای مدت محدودی خواهد بود اما نسخه ی دیجیتالی این فیلم در تاریخ 1 دسامبر عرضه خواهد شد.

Alien Invasion

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications