ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین تریلر فیلم اتاق فرار / فیلمی ترسناک و ترکیبی از فیلم های اره و کلبه ای در جنگل!!

دوشنبه, 30 مهر, 1397
انتشار اولین تریلر فیلم اتاق فرار / فیلمی ترسناک و ترکیبی از فیلم های اره و کلبه ای در جنگل!!
به گزارش میم ست ، استودیو سونی اولین تریلر فیلم اتاق فرار (Escape Room) را منتشر کرده است. کارگردانی این فیلم را آدام روبیتل (Adam Robitel) بر عهده داشته است. اگر شما به دنبال هیجان همراه با استرس و با چاشنی ترس از مرگ هستید ، بدون شک فیلم اتاق فرار مورد مناسبی برای شما می باشد. اثری در ژانر ترس و وحشت است که خصوصیاتی از سری فیلم های اره (SAW) را با کمی از عناصر فیلم کلبه ای در جنگل (The Cabin in the Woods) ترکیب کرده و سکان کارگردانی آن را سازنده ی فیلم های پر طرفدار توتئه آمیز: آخرین کلید (Insidious: The Last Key) و تسخیر دبورا لوگان (The Taking of Deborah Logan) در دست داشته است. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، به نقل از سایت کولایدر ، اولین تریلر فیلم اتاق فرار منتشر شده است. اگر موارد بالا به اندازه کافی شما را برای دیدن این فیلم ترسناک و هیجان انگیز متقاعد نکرده است می توانید تریلر آن را در پایین مطلب مشاهده نمایید.

بازیگران اصلی فیلم اتاق فرار عبارتند از:

تیلور راسل (Taylor Russell) ، لوگان میلر (Logan Miller) ، دبورا آن ول (Deborah Ann Woll) ، جی الیس (Jay Ellis) ، تایلر لابین (Tyler Labine) ، نیک دودانی (Nik Dodani) و یوریک ون وانینگن (Yorick van Wageningen).

خلاصه داستان فیلم اتاق فرار:

اتاق فرار فیلمی هیجانی ، ترسناک و روانشناختی ، در مورد 6 غریبه است که در شرایطی خارج از کنترلشان گیر افتاده و باید برای نجات جان خود و فرار از مرگ ، هوش و ذکاوت خود را برای یافتن سرنخ ها بکار گیرند. لازم به ذکر است که فیلم اتاق فرار در تاریخ چهارم ژانویه مصادف با 14 ام دی ماه 1397 به روی پرده های سینما خواهد رفت.

اولین تریلر فیلم اتاق فرار را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد بازیگران و عوامل و داستان فیلم اتاق فرار چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس ها و پوستر فیلم روی آنها کلیک کنید.
اولین تریلر فیلم اتاق فرار اولین تریلر فیلم اتاق فرار اولین تریلر فیلم اتاق فرار اولین تریلر فیلم اتاق فرار اولین تریلر فیلم اتاق فرار اولین تریلر فیلم اتاق فرار

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • Anglena Rossie
    Anglena Rossie

    3 سال پیش

    "Excellent article. I will be facing some of these issues as well"


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications