ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

احتمال ساخت فیلمی متشکل از قهرمانان زن دنیای مارول

شنبه, 22 مهر, 1396
دنیای مارول

طی یکی دو روز گذشته در رسانه های مختلف اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه Tessa Thompson بازیگر مطرح هالیوود و Kevin Feige مدیر عامل شرکت Marvel در پی ساخت فیلمی متشکل از قهرمانان زن دنیای مارول هستند.

به گزارش فیلم‌نیوز، Tessa Thompson بازیگر نقش Valkyrie در فیلم پرطرفدار Thor: Ragnarok که صحنه ی مبارزه ی او در این فیلم یکی از صحنه هایی است که از آن منتشر شده به تازگی فاش کرده که با مدیر عامل شرکت Marvel درباره ی ساخت فیلمی درباره ی قهرمانان زن دنیای مارول صحبت کرده است. در کنفرانس خبری که چند روز پیش درباره ی فیلم Thor: Ragnarok برگزار شده بود این بازیگر جوان که بازی در فیلم های Creed و Dear White People را در کارنامه ی خود دارد فاش کرد که حالا که به نوعی یکی از قهرمانان دنیای سینمایی مارول محسوب می شود تمایل دارد فیلمی ساخته شود که تنها متشکل از قهرمانان و کاراکتر های زن دنیای مارول باشد:

اخیرا من با تعدادی از زن ها و بازیگر های مختلف این مجموعه ی وسیع صحبت کردم و در آخر این مسئله رو با Kevin Feige در میون گذاشتم که چطوره فیلمی ساخته بشه که تنها درباره ی تعدادی از قهرمانان و کاراکتر های زن دنیای مارول باشد؟

گفته می شود که پاسخ Feige به این سوال این بوده که چنین اتفاقی بسیار جالب و با هیجان خواهد بود و البته که چنین اتفاقی می تواند رخ دهد اما در زمان مناسب خودش.

بنا بر این به نظر می رسد باید طی همین یکی دو ساله شاهد شنیدن اخباری مبنی بر ساخت فیلمی که تمام قهرمان های آن را زنان تشکیل می دهند، باشیم.

دنیای مارول دنیای مارول دنیای مارول Filmnews

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications