ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

احتمال ساخت فصل چهارم سریال ریک و مورتی قوت گرفت

شنبه, 8 اردیبهشت, 1397
ریک و مورتی

به گزارش میم ست، دن هارمون (Dan Harmoon) خالق سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) گفت که در مذاکراتی که با مدیران شبکه پخش کننده سریال داشته، به ساخت فصل چهارم این سریال پر طرفدار امیدوار است. این گفتگوی کوتاه به دنبال همان صحبت‌ ها و حاشیه‌ های پیشین ترتیب داده شد.

در طی خبرهای مختلفی اعلام شده بود شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) و سازندگان، هیچ تمایلی برای ساخت فصل چهارم این مجموعه از خودشان نشان نمی‌ دهند و مشخص نیست که سرنوشت و آینده این سریال چه خواهد بود. گفتنی است که فصل سوم این سریال بسیار موفق ظاهر شد و نمرات بسیار بالایی هم از منتقدان دریافت کرد و طرفداران این سریال نیز به شدت منتظر ساخته شدن فصل چهارم آن هستند.

در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، دن هارمون مصاحبه ای با سایت خبری دن آو گیک (Den Of Geek) داشت و طی آن عنوان کرد که نسبت آینده این سریال بسیار خوشبین است و پیش از آن که خیلی دیر شود فصل چهارم این سریال روی آنتن شبکه ادالت سوییم خواهد رفت. اوایل امسال بود که او اعلام کرد شبکه مادر شبکه ادالت سوییم یعنی شرکت ترنر (Turner) علت اصلی تاخیر در ساخت فصل چهارم این سریال بود.

با این حال به نظر می رسد که قرار است بین طرفین توافق هایی صورت بگیرد و هارمون از ساخت فصل چهارم ریک و مورتی اطمینان بیشتری پیدا کرده است. او در مضاحبه اخیر خود این گونه عنوان کرد که :

من هم‌ اکنون به این موضوع خوشبین هستم. الان مذاکره کردن کار بسیار سختی است. در گذشته ما هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودیم و این وضعیت کاملا برای ما جدید است. در حال حاضر همگی به‌ نوعی خود را مشتاق نشان می‌ دهند و به نظر می‌ رسد که به‌ زودی یک توافق صورت خواهد گرفت تا ما بتوانیم بالاخره کار ساخت فصل چهارم را آغاز کنیم. این تمام چیزی است که من می‌توانم بگویم.

دن هارمون هنوز اعلام نکرده مشکل مذاکره‌ها و قرارادادها چه چیزی می‌تواند باشد و چرا تا به امروز کسی برای ساخت فصل چهارم تمایلی از خود نشان نداده است. همچنین در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که چه زمانی ساخت فصل چهارم احتمالی انیمیشن Rick and Morty آغاز می‌شود و تاریخ پخش اولین قسمت آن چه زمانی است.

ریک و مورتی

ریک و مورتی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications