ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

احتمال حضور Brad Pitt و Leonardo DiCaprio در فیلم جدید تارانتینو

جمعه, 12 آبان, 1396
تارانتینو

چندی پیش اخباری منتشر شد از فیلم جدید کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و البته که این اخبار همه را هیجان زده کرد. در آن زمان اعلام شد این فیلم درباره ی Charles Manson، قاتل معروف خواهد بود و اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشد تا اینکه اخبار رسوایی های Harvey Weinstein باعث شد Tarantino برای فیلم جدیدش به دنبال میزبان جدیدی بگردد. حالا اخبار بیشتری درباره ی ابن فیلم منتشر شده، از تحویل فیلمنامه به تقریبا تمام کمپانی های فیلم سازی بزرگ تا انتخاب Brad Pitt و Leonardo DiCaprio برای بازی در این فیلم.

django-unchained-movie-image-leonardo-dicaprio - میم ست

به گزارش میم ست ، قطعا هاروی واینستین (Harvey Weinstein) و کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) رابطه ی بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند. درواقع واینستین بعد از فیلم سگ‌های انباری (Reservoir Dogs) در تمام فیلم های تارانتینو حضور داشته و تهیه کننده ی اصلی تمام فیلم او بوده اما بعد از رسوایی های اخیری که برای واینستین پیش آمده دیگر ادامه ی این هن=مکاری برای تارانتینو امکان پذیر نبود.

چند روز پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه تارانتینو فیلمنامه ی خود را برای مطالعه به تقریبا تمام کمپانی های بزرگ فیلم سازی سپرده (البته به کمپانی دیزنی Disney که اون هم مشخصه چرا و همینطور شرکت های بزرگ که فعالیت آنلاین دارند مثل نتفلیکس Netflix و آمازون Amazon) و حالا هم می خواهد نهمین فیلم خود را با همکاری این شرکت ها بسازد.

 

اما چه چیزی درباره ی فیلم می دانیم؟

بنا به نقل از Deadline این فیلم یک فیلم درام است، بین سال های 1960 تا 1970 و در شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. همچنین اگرچه قاتل معروف چارلز منسون (Charles Manson) در آن حضور دارد اما به گفته ی رسانه ها اینکه بخواهیم این فیلم را یک روایت درباره ی چارلز منسون بدانیم مثل این است که بگوییم فیلم حرامزاده‌های لعنتی (Inglourious Basterds) درواقع فیلمی درباره ی آدولف هیتلر بوده!

چیزی که درباره ی این فیلم بیان شده و تقریبا همگان را به وجد آوده این است که تارانتینو در اظهار نظری گفته بود اگر بخواهیم این فیلم را با فیلم های قبلی او مقایسه کنیم این کار را فقط می توانیم با شاهکارش "عامه پسند" (Pulp Fiction) انجام دهیم.

THE HATEFUL EIGHT - میم ست

و اما بازیگران این فیلم، چیزی که می دانیم تارانتینو تا کنون مارگوت رابی (Margot Robbie) را برای بازی در نقش Sharon Tate یکی از کسانی که توسط منسون کشته می شود، انتخاب کرده و در فیلمنامه ی فعلی نقش هایی هم برای لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)، برد پیت (Brad Pitt) و سموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نظر گرفته و باید دید این بازیگر ها چنین نقش هایی را قبول می کنند یا نه!

the-hateful-eight-image-samuel-l-jackson میم ست

هر دو بازیگر معروف مورد بحث ما یعنی دی کاپریو و پیت پیش از این تجربه ی کار با تارانتینو را داشته اند اما اینکه هر دو در کنار هم در یک فیلم به کارگردانی تارانتینو بازی کنند اتفاقی است که شاید هر 100 سال یک بار اتفاق بیفتد!

نکته ای که وجود دارد این است که فعلا نباید خیلی خوشبینانه به این خبر نگاه کرد، در گذشته هم برای فیلم هشت نفرت انگیز (The Hateful Eight) تارانتینو در ابتدا جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) برای بازی در نقش دیزی انتخاب کرده بود اما در نهایت این نقش را جنیفر جیسون لی (Jennifer Jason Leigh) برعهده گرفت. مثلا یکی از نگرانی هایی وجود دارد این است که گرچه فعلا برد پیت سرش شلوغ نیست و وقت آزاد برای بازی در این فیلم دارد اما او قرار است در قسمت دوم جنگ جهانی زد (World War Z 2) به کارگردانی دیوید فینچر (David Fincher) بازی کند آن هم درست زمانی که ساخت فیلم تارانتینو آغاز خواهد شد.

به هر باید دید در آینده چه پیش می آید و سرانجام کدام بازیگر ها برای بازی در این فیلم حاضر می شوند، فیلمی که تصویر برداری آن به احتمال زیاد در اواسط سال 2018 با بودجه ای مشابه فیلم جانگوی رها شده (Django Unchained) و در حدود 100 میلیون دلار آغاز می شود تا در نهایت برای اکران در سال 2019 آماده باشد.

برای پیگیری اخبار روز این فیلم و دیگر فیلم ها، میم ست را دنبال کنید.

django-unchained-quentin-tarantino-movie-

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications